Päätin eilen asentaa Sims 3 pelin uudelle koneelleni jossa käyttiksenä on Windows 10. Sain kaikki pelit (perus pihaparatiisi lemmikit iltahuvit maialmanmatkaaja ja vuodenajat) asennettua koneelle ongelmitta. Pääsin pelaamaan, ja sitä huvia kestikin n. 30min kunnes peli ilmoitti 'The Sims 3 lakkasi toimimasta' sitten Windows 'yrittää löytää ongelmaan ratkaisua' jonka jälkeen peli sammui. Kokeilin uudelleen, ja sama ongelma toistui, mutta nyt n 5min jälkeen.
Yritin poistaa pelit ajatuksenani uudelleen asentaa ne. Nyt en voi edes poistaa pelejä Ohjauspaneelin kautta, yrittäessäni poistaa niitä Windows ilmoittaa 'peliä ei ole asennettu' vaikka kuvakkeet löytyvät. Ja kun yritän asentaa peliä uudelleen, Windows ilmoittaa 'Asennusongelma, ongelmaa tunnistetaan' jonka jälkeen asennus loppuu..
Eli pah, nyt minulla on ilmeisesti turhana Sims 3 ja neljä lisäosaa ja yksi kamasetti, koska en saa niitä poistettua enkä myöskään asennettua koneelleni..
Ja ei, koneen tehoista ongelmat eivät todellakaan ole kiinni.
Sims3 ei toimi, windows 10
PyhPahPyh
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284