Joskus on vain PAKKO...

Jmiehelle.tämä

En ole saanut sinulta yhtään lupausta enkä katseita, hymyjä, hassuttelua, flirttiä tai hyviä keskusteluja enempää. Kuitenkin viimeisen vuoden aikana olen jollakin tapaa kiintynyt läsnäoloosi, katseeseesi, kasvoihisi, ääneesi ja nauruusi. Olet hitaasti työkaverina, kaverina ja luottoihmisenä murtanut mun kilpikonnan kuortani. Kuorta, jonka olen itselleni kasvattanut. Suojaamaan itseäni, sydäntäni. Kuoreni on naurua, hymyä, hassuttelua, energiaa, itseironiaa, hurttia huumoria. Niiden avulla olen peittänyt sen mitä sisälläni tunnen. Epävarmuuden, pelon, huonon itsetunnon, herkkyyden, itkut ja surut. Sinulle olen yllättävästi osannut spontaanisti puhua ja avautua isoissakin huolissa ja tulevissa muutoksista. Se on jokin kumma lämpö ja turvallisuus sinussa, vaikka tietoisesti et päästä minua aivan lähellesi. En tiedä miksi? Olet jotain uskomattoman ihanaa täällä maan päällä ja tiedän sinun olevan toisen oma. Kunnioitan sinun valintojasi ja elämääsi, sen vuoksi en näitä tunteita koskaan ole kertonut. Enkä aio kertoa. Jos sinulla olisikin tunteita minulle ja tuhoaisin näin jotain olemassa olevas ja jollekin toiselle tärkeää. En voisi tehdä niin. Uskon, kuitenkin tunteiden olevan yksipuolisia ja minun olevan sinulle kaveri. Tiedän, että pidät seurastani ja minusta, mutta naisena en taida sinulle riittää. Olisin halunnut eilen painaa käteni selkääsi vasten, kun ohitin sinut selkäsi takaa. Painaa kämmenen selkääsi ja kuiskata korvaasi " Ihana nähdä Sinua ❤"!

Näin elämä menee. Jossain kohdissa joutuu toteamaan vain, että " juna meni jo...".
Jatkan särkyneen sydämeni kokoamista, hyväksyn tilanteeni ja yritän katsoa reippaana sekä iloisena silmiisi! Kovettaa kuortani. Toivon koko sydämmestäni, että olet onnellinen ja nautit elämästäsi.

"Unelmia pitää olla,
Mikä on sinun unelmasi?
Sinä olet minun,
UNELMANI ❤"

1

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain.sä.tiedät

Minne päin menee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe