Hei!
Onko kukaan ilmoittautumassa nyt kesä-heinäkuussa Valmennuskeskuksen valmennuskurssille?
Kerätään 2-4 henkilön porukka niin jokainen hyötyy 5-15 % hinnassa :).
Ei ole väliä, minkä alan tai paikkakunnan kurssille olet menossa.
Huudelkaa tähän viestiketjuun...
Valmennuskeskus kaveriale / frendiale /kimppa-ale
31
529
Vastaukset
- Reiska17
Mä oon mahdollisesti ilmottautumassa. Kiinnostas kans tää kaverialennus.
- sfsgd
Hienoa Reiska! Odotellaan vielä muita.. itse aion ilmoittautua viimeistään heinäkuun puolivälissä.
- Kalkuta
Mukana myös
- Tkamomilla
Mä ilmoittautumassa Valmennuskeskukselle myös! Heinäkuussa ajattelin kans.
- kalkuta
4 ryhmä alkais olla kasassa. Minä voisin ilmoittautua jo kesäkuussa.
- sfsgd
Moi!
Hienoa kun saatiin näin nopeasti porukka kasaan. Laittakaa mulle viestiä osoitteeseen kurssille17@luukku.com niin päästään sopimaan ilmoittautumisesta. - Myöhässä
Hei,
Onks Mä hirveästi myöhässä jos ilmoittaudun porukkaan nyt? Kiinnostaisi kovasti saada toi 15% ale :) - UKJ
Muakin kinnostais toi Valmennuskeskuksen kaverialennus, jos vielä muitakin löytyis joita kiinnostais?
- sfsgd
ilmoittautuminen tämän viikon perjantaina. Lähetä pikaisesti sähköpostia tuohon aiempana ilmoitettuun osoitteeseen.
- Hibhyvbb
Ehditkö mukaan edelliseen vai perustettaisiinko toinen neljän hengen ryhmä?
- 3kertatodensanoo
Itsekin ajoin noille kursseille, kunhan saan tämän vuoden tulokset. Ilmoittaudun ennen heinäkuun loppua.
- 3kertatodensanoo
Aijon* mitä kurssia suosittelisitte?
- sfsgd
Haetko lääkikseen?
Itse olen työelämässä ja ilmoittaudun lääkiksen kotikurssille. Mulla tavoitteena eläinlääkis :) - sfsgd
Ja siis en ole aiemmin ollut valmennuskurssilla.
- Edmonton
Saataisiinko tästä vielä toinen neljän hengen ryhmä aikaan? Itekin ilmottautumassa
- AlinaTampere
Moi, onks sulla jo ryhmää?
- sfsgd
Tosiaan saatiin tämän viestiketjun kautta jo yksi porukka kasaan ja olemme jo ilmoittautuneet. Tuohon kurssille17@luukku.com ei kannata enää lähettää postia, kerätkää uusi ryhmä kasaan :)
- AlinaTampere
Mäkin oon etsimässä alennuskavereita! Laitakaa viesti tänne tai spostille allynyakubovskaya@gmail.com
Liityn teihin mielelläni ;) - Hmmhmhhm
Onko ketää ilmottautumassa nyt syyskuussa? :)
- Hammaslääkäriksi
Moi!
Meillä on kasassa kolmen hengen porukka ja me etsitään vielä neljättä mukaan! :) Me aiotaan ilmoittautua kursseille mahdollisimman pian, mutta viimeistään 8.9. Mikäli kiinnostaa, laita mulle pikimmiten viestiä osoitteeseen mukaanfrendialeen@gmail.com - Hammaslääkäriksi
Hammaslääkäriksi kirjoitti:
Moi!
Meillä on kasassa kolmen hengen porukka ja me etsitään vielä neljättä mukaan! :) Me aiotaan ilmoittautua kursseille mahdollisimman pian, mutta viimeistään 8.9. Mikäli kiinnostaa, laita mulle pikimmiten viestiä osoitteeseen mukaanfrendialeen@gmail.comPorukkamme on nyt koossa, emmekä ota enää uusia ilmoittautumisia vastaan! Kiitos! :)
- Yksuupuu
Moro. Yks kaveri uupuis neljãn kaverin poppoosta. Jos oot hakemassa valmennuskeskuksen kurssille ni lãhe mukkaan kaveri poppooseen
- Yksuupuu
Laita s-postia osoitteeseen
yks.uupuu@luukku.com
Mikãli frendiale kiinnostaa - Keskfldsflsl
Laitoin postia
- frendiale17
Moikka! Jos kaipaat frendialeen mukaan niin laita sähköpostia osoitteeseen frendiale17@outlook.com
- Kadyy
Mä laitoin sulle viestiä just: )
- asdfasddfg
Laitoin viestiä!
- Joojoo17
Viestiä laitettu
- valmennuskurssi
Pääsiskö johonkin ryhmään vielä mukaan?
- kaveriale
Jos et ole vielä ilmoittautunut valmennuskeskuksen kurssille ja haluat hyödyntää kaverialennuksen, niin laita mulle sähköpostia osoitteeseen kaverialennus@outlook.com
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106