Epäilen, siis epäilen, että minulla olisi kaksoisveli joka on adoptoitu Ruotsiin 1960-luvulla.
Miten toimia?
En ole edes varma asiasta mutta aihetodisteita on kertynyt ja olisi kiva selvittää asia.
En saa mitään tietoja mistään koska ne eivät koske juuri minua!
Muualle adoptoitu sisarus
1
247
Vastaukset
- tahvoeioonimenimun
mulla vähän samallainen juttu.meidän perheestä adoptoitu muualle veljen kaksonen. miten tällaista selvittää? mitään papruja ei ole. kaksosuuden takia syntymäika tiedossa (jos sitä ei muutettu). pela sanoi että pitäisi tietää adoptiovanhempien ja adoptoidun nimi. jos ne tiedettäis me mitään enää kyseltäis. arkistojen mukaaan käräjiltä ja tuomiokunnasta ei löydy mitään vanhempien nimellä mikä onpi outoa koska tiedän vanhempien muuten olleen käräjillä noihin aikoihin. eli sekin vastaus kummastuttaa.
eli onkohan väestörekisterissä adoptoidulla vanha nimi tiedoissaan? vois kysellä osoitepalvelusta vanha sukunimi, syntymäaika ja paikkakunta joka on pieni käpykylä.
puhuttu asiantuntijan sukututijan kanssa joka sanoi että nuo "vanhat" adoptiotapaukset on täynnä väärennöksiä, tietojen hävittämisiä ym yms jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897