Kämppäkaveri hakusessa!

na26x

20-vuotias nuori etsii kämppäkaveria. Niin, ja sitä vuokrakämppää myös.

Sijainnilla ei suunnatonta merkitystä, sivistyksen keskellä kuitenkin. Oletettavasti myös uusi duunipaikka sitten hakusessa, ja näin ollen budjetista voidaan keskustella tarkemmin, sitten kun on joku käsitys tulevasta. Tavoitteenani on kuitenkin jatkaa opintojani yliopistossa, tai ammattikorkeassa ensi vuoden puolella (samalla tietysti jatkaen työskentelyä mahdollisuuksien mukaan).

Itselläni ei ole tapana juhlia ja riehua, mutta ennen kaikkea toivon, että tuleva kämppäkaveri ei illanviettonsa lomassa polta paikkaa päreiksi.

Kämppäkaverilta odotan saman suuntaista arvomaailmaa, hyviä käytöstapoja ja huumorintajua! Toki mieltä lämmittää myös, jos satut olemaan kanssani suunnilleen saman ikäinen ja mielellään naispuolinen. Kotityöt ja muu vastuu jaetaan tasavertaisesti ja arkista keskustelua ei tarvitse paeta.

Jos yhtään kiinnostuit, otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen n_autio@mail.com!

3

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä päin?

• na26x

Täällä päin.

• Sinkkujamies

Tänne mahtuu, minulla on omakotitalo missä 6h keittiö, 2 sauna, 3 wc ja muutama autotalli löytyy jos tarve!. Vaimo lähti 8 kk sitten niin talo seisoo melkein käyttämättä, ite olen enimmäkseen kesähuvilassa niin minnu ei paljon näy. Saat toki huoneen täältä huvilasta jos viihdyt merenrannalla mutta lisää saat tietää ottamalla yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe