Mitä mieltä olette siitä, että luokka äänestää itse keskuudestaan Reiluin kaveri -stipendin saajan? Onko kyseessä palkinto luokan suosituimmalle? Lapset ja nuoret tuntuvat olevan suosioasioista joskus vähän liiankin tietoisia. Entä jos stipendin saa henkilö, joka kiusaa luokassa ja mobilisoi myös muita kiusaamaan? Saako ääniä sillä, että vanhemmilla on varaa kutsua koko luokka esim. hienoille synttäreille tms. Olisiko sittenkin hyvä, jos stipendin saamisessa opettaja voisi kuulla luokkaa neuvoa-antavasti, mutta pidättää itsellään päätösvallan.
Kokemuksia luokan itse äänestämistä stipendeist
MietinVaan
1
139
Vastaukset
- NäinMeillä
Ainakin omien lapsieni kohdalla opettajalla on aina ollut veto-oikeus valintaan eli jos näkee että äänestys on tehty vitsillä tai on valittu luokan "kingi", äänestys on uusittu tai opettaja on tehnyt itse päätöksen asiasta. Normaaleille mukaville oppilaille ne ovat aina tuntuneet menevän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032