Tinder naiset

Siisei

Latasin tinderin kaksi päivää sitte. Tässä olen sitä selaillu ja tähän asti noin 60-70% näistä naisten profiileista on aivan järkyttäviä ja 10% hyviä. Huonot kuvat, jotka kaikki otettu naamasta, tai räkäset baari/festarikuvat sidukat kädessä. Tekstinä on yleensä perus"tuu snäppään, alkkisnoora"
On hyviäkin tullut vastaan, mutta olenko jotenkin vanhoollinen, kun kerron biossa, suuntaa antavasti mitä teen, millainen olen, mitä teen vapaa-ajallani ja mitä asioita naisessa arvostan? Millaset on muiden miesten tinder biot ja millaista profiilia tinderissä olevat naiset arvostavat?

4

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdggdd

" olenko jotenkin vanhoollinen, kun kerron biossa, suuntaa antavasti mitä teen, millainen olen, mitä teen vapaa-ajallani ja mitä asioita naisessa arvostan? "

Kuulostaa hyvältä. Kun on oma itsensä niin saa myös ehkä mätsejä sopivilta naisilta.
      Tinderissä on todella vähän kunnollisia naisia mutta ei auta muu kuin yrittää löytää ne sieltä kaikkien järkytyksien seasta..

• Kuvat usein kyllä järkyttävää tasoa. Parempiin tuloksiin pääsee jos IG:ssä järkevää sisältöä. Sen voi linkittää. Tinder kuva mieluummin muu kuin kännyllä otettu joka vääristää mittasuhteita. Pusukuvat myös ällöjä. Jos pyytää kauniisti voin ottaa Turun seudulla kuvan FB ym kä'yttöön.

• Tinttari

Eikö ne oo järkkyjä ihan kaikkialla vai onko olemassa oma ihmislaji. Tinder ja muut naiset?

• Mrmies1

Mäki latasin ja joo tuohon samaan oon törmänny ku ap. Kauniita naisen alkuja paljon mut ite myönnän olevani saatanan ujo 21 v. :/ . Kyllä biossa lukee mistä olen ja näin. Omana ittenä pitää kelvata mitää en ala feikkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe