Onko kellään tietoo hyvistä tatuointi paikoista. Minkä hintaista verrattuna suomen hintoihin?
Tatuointi kultahietikolla?
2
390
Vastaukset
- tattoook
ota tatskat suomessa niin vältät hivin tai hepatiitin.jos kuitekin aiot ottaa kuvan bulgariassa sinulla pitää olla hepatiitti rokote otettuna ennen matkaa .
- hyväätikkausta
Hotelli Admiralin luona on hyvä tekijä. Työskentelee Varnassa liikkeessään ja kesäksi perustaa hietikoille mestan.
Tosi tarkka työ olkapäähän mikä ulottui n. puoleenväliin hauista. 300lev ja tämä v. 2014. Ja edelleen kuin uusi. Teki sitä yli 4h yhdellä vai kahdella rööki ja juomatauolla. Tarvikkeet ja ohjeet jälkihoitoon tulee messiin. Kandee varaa aika niin et se hakataan loman tokaks vika päivä, niin voi lomalla ottaa arskaa, uida ja rällää.
Mulle vaan pettymys kun en saanu isompaa otettua, kun olin alkulomasta juonu ja huoran kaikki. Vaik olikin allinclusive. 😂
Kaverini otti samalta tekijältä kans ja suositteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289