Tämä oli myynnissä jo muutama kuukausi sitten, mutta ei tainnut mennä, oli nimittäin aika kova hintapyyntö.
Kuka tämän nykyään omistaa?
http://www.etuovi.com/kohde/7737431?sc=M1076517968&so=praq&pos=2
Kamuttaja. Vai on tämä myynnissä!
22
382
Vastaukset
Omistaja on tietääkseni edelleenkin Lieksan Työväenyhdistys ry.
- no.tota.noin
Varmuudenhan saa Irjalta, tuolta kiinteistövälittäjältä. Ostakaapa vaikka kimpassa, laittakaa kulttuuriravintola ”lennonjohdon” kera pystyyn, ja on varmasti kannattava sijoitus;)
- välikysymys
Eikös tuo kartan nuoli näytä täysin väärää paikkaa.
- väärässä.paikassa
Noihin kartan merkintöihin ei voi luottaa. Osoite on Pielisentie 44 tai Asemakatu 2.
- joikula
Sehän olisi melkoinen kontrasti, kun muslimit joikaa alakerrassa ja lieksalaiset ölisee karaokea yläkerrassa!
- analyytikko
Huonokuntoinen rakennus ja täydellisen remontin tarpeessa. Käyttökustannukset isot.
Huono sijoitus kiinteistönä sekä kunnassa jossa väki vähenee koko ajan.- kuluma
Ilmankos siitä halutaan eroon.
- aka.mennyt.ohi
Työväenyhdistyksen johdossa on tapahtunut viime aikoina luonnollisia poistumisia eikä uusia kasvoja saada enää mukaan toimintaan tekemään talkootöitä.
- hieman.kiinnostaa
Onko rakennus käyttökelpoinen ilman suuria remontteja?
- huonokuntoinen
Käy itse toteamassa. Ilmoituksessa sanotaan tyydyttävä kunto eli suomeksi sanottuna rähjä. Miten lie tuo sisäilma ?
- hieman.kiinnostaa
huonokuntoinen kirjoitti:
Käy itse toteamassa. Ilmoituksessa sanotaan tyydyttävä kunto eli suomeksi sanottuna rähjä. Miten lie tuo sisäilma ?
Asun Turussa ja sijoitan kiinteistöihin. Tämä on syy kiinnostukseeni. Siksi kysyin teiltä paikallisilta.
- ÄlkääMenköHalpaan
Tiloja vuokrattuna esim. Kristilliselle opistolle, maahanmuuttajille
---
Nyt on hyvä tilaisuus BOIKOTOIDA MAAHANMUUTTOA! - huolimatonta
Kiinteistön hoidosta kertonee jotakin se, että vuosikymmeniä sitten lopetetun liikkeen mainosikkuna on yhä näkyvällä paikalla.
- halvalla.menee
Ainoastaan tontilla on arvoa. Kiinteistön oikea myyntihinta olisi vain kymmeniä tuhansia euroja. Kunnolliseen remonttiin menisi vähintään useita satoja tuhansia euroja. Takaisinmaksuaika olisi todella pitkä.
- tulevaisuuden.näkijä
Pielisentien varressa olevilla tonteilla ei ole enää mitään arvoa kylässä jossa asuntoja myynnissä ennätyksellisen paljon. Ennemmin sijoittaisin kuntaan jossa ei asukasmäärään nähden niin valtavaa mamumäärää kuin esim. Lieksassa. Kylä rapistuu niin henkisesti kuin taloudellisesti.
- halvalla.menee
tulevaisuuden.näkijä kirjoitti:
Pielisentien varressa olevilla tonteilla ei ole enää mitään arvoa kylässä jossa asuntoja myynnissä ennätyksellisen paljon. Ennemmin sijoittaisin kuntaan jossa ei asukasmäärään nähden niin valtavaa mamumäärää kuin esim. Lieksassa. Kylä rapistuu niin henkisesti kuin taloudellisesti.
Tiettyjen Lieksan alueiden asuntojen arvot ovat tippuneet pohjalukemiin maahanmuuttajien takia. Kukaan ei halua ostaa asuntoa kerrostalosta, jonka rappukäytävän nimitaulussa on afrikkalaisia sukunimiä.
Pielisentien varrella maahanmuuttajien miehittämiä asuintaloja ei ole ja asunnoilla on vielä myyntiarvoa ja myös Pielisentien tontit ovat vielä arvossaan lieksalaisittain.
Myös Pankakosken kerros- ja omakotitalojen hinnat ovat nykyään pilkkahintoja. Kerrostalon tilavan kolmion hinta esim. 6000 - 7000 euroa. Tontin voi Pankakoskelta saada muutamalla satasella.
- hieman.kiinnostaa
Näyttää siltä että tietojenne perusteella hinnan on oltava viisi numeroinen, muuten ei kiinnosta.
- syklit
Ei taida löytyä ostajaa mokomalle romukasalle.
- tu.tänne
Osta Kamu sinä se sinunlaisiasi täällä tarvitaan.
Minulle riittää se mikä minulla on täällä.
Ei minusta enää olisi tuollaisen paikan kunnostamisen hoitamiseen.
Pari vuotta sitten tarjottiin täältä kovasti erästä suurta kiinteistöä.
Siihen olisi tullut mukaan erään vieraan vallan edustusto/toimisto, sekä hotelli, ja ravintola, mutta en lähtenyt kimppaan, ja niin koko hanke kaatui.
Ikä ja terveys on sammuttaneet energian yrittämiseen, olen tehnyt sitä aikoinaan tarpeeksi.
- hiiuuu
Pankakosken taloja kannattaisi myydä etelän ihmisille kesäpaikoiksi.
- tavallinen.duunari
Tietääkseni Lieksassa on tulossa myyntiin vuoden kuluttua jos päättäjät niin päättää eräs iso uudempi talo. Kiinostaisiko sinua sijoittaja kuulun niihin jotka ovat asiasta sanavaltaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104