Eli tarkoitus olisi lähteä poikaystäväni kanssa ensi syksynä(2018) Kreikkaan päin lomalle. Millä saarella yhdistyisi aktiviteetit, rantaloma,nähtävyydet, yöelämä ja hyvä hintataso. Ei siis aivan helppo homma löytää oikeaa paikkaa, varsinkaan kun ei ole sielläpäin lomaillut! Turkin Alanyassa olen itse käynyt ja se miellytti monipuolisuudellaan ja kulttuurillaan, mutta haluaisin kokeilla jotain uutta, mutta samantyylistä. Alanyassa eniten miellytti päiväretket kuten laivaristeily ja jeepmatka. Jotain samantyylistä haluaisin kokea. Jos Kreikasta ei tälläistä löydy niin saa toki ehdottaa muitakin maita ja kohteita! Haemme siis monipuolista kohdetta, jossa saa rentoutua ja olla menopäällä. Kiitos kaikille jo etukäteen!
Oikea Kreikan saari nuorelle parille
kaksonen36
1
195
Vastaukset
- vinkitkehiin
Kos tai Zakynthos? Kosilla rantoja ja voi käydä lautalla Turkissakin. Zakynthoksen Laganas bilepaikkoja, rantaa, luontoa. Ateenan kaupunki josta voi käydä lauttaretkillä omatoimisesti saarilla. Barcelona on myös monipuolinen ranta kaupunki kohde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015