Chatin mielipidejohtajien kokouksen yksimielisellä päätöksellä on päädytty ehdottamaan YP:lle Vanhimmat-huoneen jakamista Vanhukset Vanha-persut ja Vanhukset Uus-persut -huoneisiin. Muuten ei tule mistään mitään. Tai tulee mutta tappelu.
Vanhimmat-huoneen jako
4
188
Vastaukset
- ponttius
Eikös nimi Vanhimmat jo kerro, minkäikäistä porukkaa siellä käy, miksi ihmeessä sinun sinne pitää tunkea itsesi, jollet ole samaa ikäluokkaa. Joka ikähaarukalle löytyy omahuone ja nuorempaa sakkia.
Jos koittasit siirtyä sinne ja antasit vanhimpien pitää hauskaa omanikästensä kanssa.
Mukavia chattäilyjä ikäistesi parissa !!- flamengomanas
Taas tämä automaatti täällä kommentoimassa ,joka paikkaan ehtii ponttius kälättämään , antakaa hänelle osallistumisestaan jokin mitalli .
- ponttius
En minä nyt niin useasti täällä kommentoi , voisko vaikka joku lääkäri antaa minulle rauhoittavia tai mielialalääkkeitä ,minulla ei mene hyvin koska olen yksinäinen ja masentunut . Voisin kertoa näistä chat henkilöistä juoruja, mutta en jaksa , alkaa väsyttään nuo valvotut yöt , aika menee näitä keskusteluja lukiessa ja chattaillessa , toivon löytäväni ystävän tai jopa puolison chatista .
- kotitarvefilosofi
Vanhuus on tiskiveteen piirretty viiva, hmmmm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219