Moneenlaisia kirjootuksia löytyypi netin syöövereistä.
Älkää vaan tilatko mitään jos on tiukka aikataulu. Tuotetta ooteltu 1kk ja laskukin on tullu mutta tuotetta ei näy.5-10päivää luvattiin toimitus ajaksi.en suosittele.tuote on kuulemma tulossa mutta voi olla et saavat sen takas.
Tilattu tuote ei vastannut myynnin mukaisia puheita ja mainoksia, tuote oli väärä ja toimitus venyi pitkäksi luvatusta, asiakaspalvelussa oli ruuhkaa, joten vastine toimittajalta pitkittyi. Asia kuitattiin tuotteen olevan tilatun mukaista, näin ei todellakaan ollut. Kannattaa olla tarkalla silmällä internetissä olevien mainoksien perään, tuote ei todellakaan aina ole sitä mitä hienoissa kuvissa esitetään.
Tilasin mökillemme Netraudasta sisäportaat.
Tarkoitus oli asentaa ne kesälomamme aikana. Mikä olisikin onnistunut, mikäli toimitus olisi tullut luvatussa toimitusajassa. Lähetin Netraudan tuotesivulle oheisen palautteen, mitä ei julkaistu, koska ei ole palauteohjeiden mukainen (???):
"Portaat ja siihen tilattu kaide sirot ja nätit, tosin natisevat aika paljon, sillä kaikki on kiinnitetty ruuveilla, ei liimaamalla. Luvattu toimitusaika 5-10pv ei pitänyt paikkansa: toimitus tilauksesta 22pv ja kaide, joka aluksi tuli väärin, saapui lopulta 39pv:n toimitusajalla. Tästä aiheutui meille ylimääräistä vaivaa ja matkakuluja, sillä portaat tulivat mökillemme. Näitä ei korvattu tai edes pahoiteltu asiaa. Huono kokemus, mutta hyvät portaat."
Sain sähköpostiini viestin, että tätä palautetta ei julkaista, voisitteko antaa uuden palautteen - no en anna.
Olen reklamoinut asiasta ja vaatinut korvausta meille aiheutuneista kululuista ja vaivasta(edes ylim matkakulut). Ei kuulemma mikään ole mennyt pieleen, joten ei korvattavaa. Tilausvahvistuksessa luki: toimitusaika 5-10 päivää, seuraava toimitus 3.8 (tuli 18.8 ja oikea kaide lopulta 4.9). Asian käsittely oli Netraudassa asiakasta väheksyvää.
Netraudan tuotesivulla palautteeksi kelpaa näköjään vain täysin kehuva palaute, joten niihin arvioihin ei voi luottaa.Annoin portaista 4 tähteä, mutta kokonaisuudesta 2 tähteä. Oli julkaistavaksi liian matala. En asioi enää Netraudan kanssa.
Tilasin ja maksoin tyhmyyttäni etukäteen kesägrillin peitteen. Tarkistin tapahtuman tiliotteeltani, 2.8.2015. Saa nähdä saanko sitä koskaan. Mistä löytyisi rohkea ihminen, joka ottaisi yhteyttä kuluttaja-asiamieheen kyseisen firman tiimoilta?
Järkyttävän huonoa asiakaspalvelua ja tilaamaamme tuotetta ei saatu lainkaan. Tilasimme siis pesualtaan. Toimitusajaksi mainittiin 5-10 päivää. Maksoimme tuotteen (n. 900€) heti ja jäimme odottamaan toimitusta. Teetimme puusepällä altaan maksamisen jälkeen allakaapin mittojen mukaan. Kuukauden päästä tilaushetkestä kyselimme maksamamme tuotteen perään ja vastaus oli, ettei sitä ole olemassa / tulossa. Hienoa siinä vaiheessa sitten alkaa etsimään teetettyyn kaappiin sopivaa allasta. Aiheutuneesta vahingosta emme saaneet minkäänlaista korvausta ja lähetämääni reklamaatioviestiin emme saaneet lainkaan vastausta. On kyllä harvinaisen huonoa palvelua. Viimeinen kerta, kun asioimme kyseisen kepulifirman kanssa.
Kylppäriremppa oli menossa nyt touko-kesäkuussa ja tilasin täältä puhelimitse kotimaisen suihkuseinän, minkä toimitusajan piti olla 2-5 päivää ja ajattelin, että remonttireiskat saavat sen kiinnitettyäkin vielä remontin loppuvaiheessa. Meni viikko, meni kaksi, remontti valmistui ja remppamiehet lähtivät eikä suihkuseinää tullut. Monien tiedustelujen ja yhteydenottojen jälkeen suihkuseinä tuli, mutta väärän levyisenä ja jälleen selviteltiin. Kävi ilmi, että alkuperäinen tilaukseni oli lähtenyt väärällä tuotekoodilla siis asiakaspalveluhenkilön tekemänä ja siitä alkoi ongelmavyyhti. Melko tarkkaan kuukausi tilauksen tekopäivästä sain lopulta oikean levyisen suihkuseinän ja seuraava ongelma olikin saada seinä paikoilleen. Olin jo aiemmin ollut yhteydessä johonkin asiakaspalvelua ylempään portaaseen ja saanut 50,- euron hyvityksen torjuttuani tarjotun lahjakortin, mutta sen kummemmin vastuuta omasta virheestä ei tämä firma tunnu ottavan. En todellakaan suosittele!
Netrauta.fi surkea
64
15312
Vastaukset
- Lisääihmistenkokemuksia
Varastosaldot, luvatut toimitusajat ja ylipäänsä mikään kerrottu ei pidä paikkaansa. Olen nyt yrittänyt saada rahojani takaisin tavaroista joita en saanut ja ne laskutettiin kuukauden siinä onnistumatta. Luvattu on kyllä kolme kertaa.
Tilasin viikko sitten 1-3pv toimitus ajalla Netraudasta porakoneen kamppanjahintaan,tavaraa ei tullut ilmoitetussa ajassa,yritin ottaa mailitse yhteyttä asiakaspalveluun 3 päivän päästä,vastaus sisälsi muutaman lauseen ja äidinkielillisen kirjoitusvirheen he he.... arvasin heti tietysti että tietokone vastailee niihin kyselyihin ei ihminen. nyt oli mennyt 3 päivää siitä kun he ovat yrittäneet selvittää toimituksen tilaa,no ei sitä tietenkään ole tutkittu kun tietokone vastailee automaattisesti niihin kysymyksiin,puhelimella ei pääse kun lyö varattua kokoajan. täytynee odotella vielä muutama päivä ja jos ei ala kuulua tai en saa puhelimella yhteyttä pitänee kuluttajasuojan kautta saada edes rahat takas!
Tilasin 800 euron arvosta erilaisia työkaluja. Nettisivuilla ja tilausvahvistuksessa luki "Tuote lähtee asiakkaalle 24h sisällä tilauksesta. Todellinen toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää riippuen toimituspaikkakunnasta.". Tavarat lähti 48 tunnin päästä liikkeelle, mutta toimituksesta puuttui tärkeimmät tavarat ja kysellessä missä ne ovat, tuli asiakaspalvelun vastauksena epämääräisiä "kuukauden päästä varmaankin". Nettisivuilla silti edelleen samaa tuotetta myyvät 1-3 päivän toimitusajalla.
Kyselin mitä he tarjoavat hyvityksenä virheestä, heidän vastauksensa oli sanasta sanaan: "...asiakas voi halutessaan perua tilauksen ja näin ollen hankkia tuotteet jostakin mistä ne saa tarpeisiin sopivasti."
En suosittele kenellekään! Monikin kauppa voisi myydä vaikka kuinka halvalla tavaraa jota heillä ei ole ja olettaa että asiakas peruuttaa ne edulliset tuotteet ja maksaa ne tulleet tuotteet jotka kappas kumma ovat juuri ne jotka olisi saanut lähirautakaupasta samaan hintaan.
Toimittavat matkassa tai varastossa kolhiintuneita tuotteita. Asiakaspalvelussa vain sanotaan, että tuotetta ei saa palauttaa. Hei haloo, kyllä tuotteilla on nettikaupassa 14 päivän palautusoikeus ja virheellisten palauttamisesta ei varmasti tarvitse maksaa. Antavat tahallaan asiakaspalvelussa väärää informaatiota. Olen joutunut tekemään kuluttajavalituksen asiassa.
On odotettu jo toista viikkoa tilausta ei ole tullut. Selitellään mitä sattuu aivan surkea asiakaspalvelu ja ei osattu sanoa koska toimitus tulee jos tulee.
Tilasin ja maksoin tuotteen 8.10.2013, jonka toimitusajaksi ilmoitettiin 5-10 pv. Lisätiedoissa toivoin pikaista toimitusta.
Tiedustelin sähköpostilla 18.10.2013 useaan otteeseen toimituksen tilaa. Lopulta vastattiin, että ovat tänään kysyneet tukkurilta, että tuotetta löytyy ja se toimitetaan varmasti minulle 23.10.2013.
Tänään 23.10.2013 ei sähköpostiin vastausta, eikä tuotetta ole toimitettu!
Netraudan toiminta on mielestäni todella ylimielistä. Toimitusajoilla ei ole heille mitään merkitystä.
En suosittele ko yritystä kenellekään, aivan liian "työläs" yritys asiakkaalle.
Onneksi ei ole ainoa nettikauppa suomessa!!!
Tilasin kylpyhuoneen hanan kyseisestä firmasta. Toimitusaika venyi, venyi ja venyi, eikä asiakaspalvelu ollut kovinkaan yhteistyöhaluinen tai -kykyinen.
Jotenkin luulin että suomalaiseen firmaan voisi nettikaupassa luottaa, mutta netraudan kohdalla tämä ei pidä paikkaansa.
Varoitankin kaikkia, että jos aiotte tehdä remonttia kesälomallanne ja ajoitus on tärkeä, älkää missään, missään nimessä tilatko netraudasta yhtään mitään.
Hyvät puolet? Sivusto oli asiallinen. Kyllä se hanakin sieltä viimein tuli, mutta toista viikkoa myöhässä ilman mitään syytä, selitystä tai varoitusta.
TÄYSIN EPÄLUOTETTAVA!
Tilasin öljymaalia ja sain akryylimaalia mutta eivät suostu hyvittämään mitään eivätkä edes keskustelemaan tekemästään virheestä koska heidän mielestään ovat toimittaneet oikean sävyn vaikka se onkin "korvaavaa" laatua.
Älkää ainakaan tilatko mitään maaleja täältä koska tuntuvat toimittavan ihan mitä sattuu. Vaikka maalit toimitettiinkin maalitehtaalta suoraan niin Netrauta oli siis tilannut sieltä eri laatua kuin mitä tilasin ja heidän tilausvahvistuksessaan minulle luki.
Asiakaspalvelu ilmoittaa vain tyyliin että olethan saanut maalia!- jesperri
Ideaparkissa mukavat myyjät.
- Laurrrrrra
Älä ikinä tilaa netraudasta mitään. Toimitusaika 2-5pv eikä viikon päästä näy. Asiakaspalvelu tinkasi puhelimessa päälleni, kun muutaman soiton ja sähköpostiviestin jälkeenkään en ole saanut minkäänlaista vastausta kysymykseeni, mikä on rahtikirjan numero tai kuka kuljetustani toimittaa.
Asiakaspalvelu sanoi selvittävänsä. Kysyin että kuinka monta päivää tähän selvittämiseen menee, kun perjantai aamuna on perään soitettu ensimmäisen kerran ja nyt on maanantai pitkällä... - Anonyymi
Laurrrrrra kirjoitti:
Älä ikinä tilaa netraudasta mitään. Toimitusaika 2-5pv eikä viikon päästä näy. Asiakaspalvelu tinkasi puhelimessa päälleni, kun muutaman soiton ja sähköpostiviestin jälkeenkään en ole saanut minkäänlaista vastausta kysymykseeni, mikä on rahtikirjan numero tai kuka kuljetustani toimittaa.
Asiakaspalvelu sanoi selvittävänsä. Kysyin että kuinka monta päivää tähän selvittämiseen menee, kun perjantai aamuna on perään soitettu ensimmäisen kerran ja nyt on maanantai pitkällä...Suosittelen myös välttämään Netrautaa. Myyvät verkkokaupassa kakkoslaadun materiaalia, jota ei ole valmistajan normaalissa valikoimassa. Eivät tietenkään kerro laatuerosta verkkokaupan tuotekuvauksessa, joten saatiin rakennuskohteeseen jotain ihan muuta kuin mitä ymmärsimme ostavamme. Asiakaspalvelu ei pysy reklamaation kohdalla faktoissa ja levittelee vain käsiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen myös välttämään Netrautaa. Myyvät verkkokaupassa kakkoslaadun materiaalia, jota ei ole valmistajan normaalissa valikoimassa. Eivät tietenkään kerro laatuerosta verkkokaupan tuotekuvauksessa, joten saatiin rakennuskohteeseen jotain ihan muuta kuin mitä ymmärsimme ostavamme. Asiakaspalvelu ei pysy reklamaation kohdalla faktoissa ja levittelee vain käsiään.
joo täälläkin ongelmia samankaupan kanssa ensin petti kuljetus ,piti olla kotiinkuljetus mutta ähäkutti eipäs ollutkaan sitte oli vaurio tavarassa ja se selvitys vain jatkuu ja jatkuu.Toivottavasti päästään sopimukseen ja työt voi jatkua.
- Netraudastaeimitään
Täysin susipaska pulju.
- suolityhjeni24
Käykää ideparkissa valittaa. Tämä Suolisto24 palstalla mariseminen ei auta mihinkään.
- kdkodid
onko Uomlaöien oista
- kusetustakokovirma
Mitään eivät lähetä, kunhan kusettavat. En tiedä mikä virma se tommone on olevinaan, mutta elkää perkele menkö tilaamaan yhtään mitään.
- netrautaa.fi
Älkää ikinä tilatko netraudasta mitään. Tulee vääriä/viallisia lvi tarvikkeita.
- ideaparkneterauta
Entäs ideapark myymälä???
- petepetevaan
Ideparkin myymälä. Verkkokauppa puoli surkea.
- halapaa
byggmax on hyvä
- Jukka-Antero
Tilasin päältä ajettavan ruohonleikkurin,oli valmiiksi rikki ja kaksi vuotta vanha,käyttämätön kylläkin. En tarvitse ko. liikkeen palveluksia milloinkaan enää.
- krautaparempi
K-Rauta palljon parempi! :-)
- paskaliiketämä
suorastaan ala arvoisen paska. Menisi jo konkkaan.
- taloon.comiii
TALOON.COM PAREMPI VAIKKA ONKIN KALLIIMPI
- rautanettiii
Ikinä kuullutkaan
- puskaradiossaarvosteluja
Ostin toukokuussa pojan ylioppilasjuhliin paviljonkikatoksen Netraudasta. Se oli virheellinen (puuttui ruuvinreiät parista osasta). Juhliin tuota ei saatu kasattua. Vielä tänä päivänäkään ei ole tullut oikeita osia (kulunut kolme kuukautta ja kesä on ohi) ja vielä koskaan tämä paviljonki ei ole ollut käytössä - vain osittain kasattu runko seisoo puutarhassa.
Toimitin moneen kertaan erilaisia selvityksiä ja kuvia (vaikka oli toimitettu jo aikaisemmin), mutta asiaa ei ole saatu kuntoon. Netraudan asiakaspalvelu pomputtaa vain tahallaan, ettei tarvitsisi mitään tehdä. Tästä on vaihdettu jo parikymmentä sähköpostia, mutta ei vain onnistu!
Paviljonki maksoi yli 500 € ja nyt näitä (tai vastaavia) myydään monessa paikassa jo yli 50 % alennuksella, mutta meillä ei ole tätä vieläkään. Luulisi, että tuolla rahalla saisi hyvän tuotteen, mutta ei. Tökeröä toimintaa Netraudalta. Erittäin surkeaa asiakaspalvelua.
Suosittelen, että kukaan ei osta yleensäkään mitään Netraudasta! Sen verran asiakaspalvelu on törkeän huonoa. Itse asiassa surkein koskaan kokemani asiakaspalvelu, vaikka taloudessa ostetaan erittäin paljon verkkokaupoista ja muista kaupoista.- t44g56
Sama kokemus täällä paviljongista. Lisäksi lähetetyt osat olivat sekundaa ja reklamoinnin jälkeen toimitettu uudet samaa tuubaa. Lopuksi sovimme 100e hintahyvityksestä ja päätimme tehdä valmista niillä mitä oli ja parannella. hinta oli karmea laatuun nähden(Tammiston puu). Puoli kesää meni ja vastauksia kysymyksiin sai odotella päivätolkulla ja armoton sähköpostirumba otti aikansa ja hermot....
- diudiudiu
Paska firma. K rauta paljon parempi esim.
- Löytyymonia
Kodinterra, K-Rauta, starkki, byggmax, agrimarket, hankkija, onhan noita....
- remonttimiehet
Vitun vittu.... Remontti takkuaa kun Netrauta ei toimita tuotteita luvatussa ajassa.
- Rautaavairoskaa
Surkea on kun mikä.
- erttti
Keväällä tilasimme puisen paviljongin ajatuksena laadukaampi ja paremman näköinen paviljonki vrt. metallirunkoiseen. Eli maksoimme n. 300€ “ylimääräistä”. No mitä oli vastine? Tilaus tehtiin 23.5. ja toimitusaika luvattiin 5-10 päivää. Ajatus oli päästä juhannuksena jo nauttimaan paviljongista(kesäloma). Paviljonki saapui viimein kolme viikkoa tilauksesta. 12.6. Kasaustyön aloitimme 15.6. ja huomasimme välittömästi nippuja purkaessamme että puuosat ovat todella kieroja ja haljenneita. Palaute kuvineen lähti välittömästi myyjälle. Puitahan pitää vuosi kuivattaa ennen käsittelyä. Näin olen ymmärtänyt. Olikohan näin tehty? Kului 5 päivää ja asiakaspalvelu ilmoitti että asia on välitetty eteenpäin. Parin päivän päästä aloin kysellä eteneekö asia. Lopulta 28.6.(juhannuksen jälkeen) sain vastauksen että uudet osat PITÄISI olla matkalla mutta myyjän asiakaspalvelun edustaja ei ollut varma. Asiaa hoidettiin puuosa toimittajan kautta. Toimittaja olikin halunnut välittää meille tiedon ettei osanippuja kannata avata ennen kasaamista kos jos osat ovat päivän auringossa niin niiden muoto voi olla illalla ihan erilainen!? Asia selvä, näinhän juuri olimme tehneet. No sitten tuli uusia osia joista nekin olivat osa ihan samanlailla haljenneita ja kierojakin. Ehkä hiukka paremmalla prosentilla onnistuneita kuitenkin. Myyjä tarjosi 50 euron hyvityskoodia seuraavaan ostokseen. Tähän emme suostuneet kun ei ollut tarvetta oikein millekään tlilaukselle. Sitten asia vain venyi ja venyi joka yhteydentottoon vastausta odotellessa päivä/pari. Tätä jatkui yli heinäkuun puolenvälin. Jos olisimme tienneet laadun olevan tuota luokkaa, olisimme tilanneet 300€ halvemman metallirunkoisen. Lopultahan Netrauta suostui hyvittämään laskusta 100€ pois ja tähän sitten päätimme suostua ja tehdä valmista sekundasta. Paviljonki tuli siis valmiiksi heinäkuun loppupuolellla, n. 2kk tilauksesta. Kesäloman oltua ohi jo ajat sitten. p.s. kasausohjeet olivat myös huonot, aivan kuin sivuja tai vaiheita olisi puuttunut. Sanoin tästäkin mutta en saanut uusia ohjeita tai selitystä.
Ylläolevat kommentit tukevat tätä kokemusta kyllä.
Lopulta huonon arvostelun ratkaisi Netraudan asenne reklamointiin. Viivytttelyä ja vähättelyä.
KIERRÄ TÄMÄ FIRMA jos haluat sujuvaa palvelua.
Olisinpa itse lukenut nämä ennen tilausta! - erttti
Tämä siis vuonna 2017......
- Sumutettu
Samat ongelmat kuin edellä jo on mainittu, maksu kelpaa mutta osasta tuotteita ei sitten mitään kuulukaan (tai ei ainakaan ole kuulunut tähän mennessä, n 1 kk tilauksesta ja maksamisesta). Toimitus piti olla 2-5 pv. Kaikkein törkeintä on se että tilasimme juuri täältä koska toimitusaika näytti lyhimmältä. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Älkää tilatko Netrauta.fi mitään!
- Jarkkp
onko ilmalämpö pumputkin paskoja ja toimitus aika pitkä
Netrauta on ainakin hävinnyt hintavertailuissa Bauhausille kh-kalusteiden ja remonttitarvikkeiden osalta; ja näköjään hyvä niin. Bauhausin verkkokaupan asiakaspalvelu ja toimitus on ollut moitteetonta. Firman fb-sivuilla on aika ajoin kuponkitarjouksia; mm. ilmainen toimitus ja -10% yli 100€:n ostoksille. Ei voi muuta kuin suositella Netrauta.fi:n sijaan.
- Remonttireiskaaja
Näin on
- Anonyymi
Ei tuo tarjous ainakaan viime kesänä ollut yhdistettävissä, ilmaisella kuljetuksella oli oma alennuskoodi ja 10% alennuksella oma, jomman kumman sai, ei molempia. Jotenkin se oli tulkittavissa 10% alennuskoodin ehdoistakin, mutta on se aika yllättävää, että etua ei voi yhdistää mainostettuun tarjoukseen (ilmainen kuljetus), kun se kuljetuskin oli alennuskoodin takana.
- Pekkispakkis
En tilaa
- Pekka49
Mulle kävin samanlailla tilaukseni kanssa. Monta vkoa odotin, kunnes sanoin sinne että peruu tilaukseni, haen tuotteet muualta. Onneksi olin valinnut maksutavaksi laskun niin ei tarvinnut alkaa rahojaan odottamaan. Lisäksi tosi ala-arvoista asiakaspalvelua.
Netraudasta tai Taloon.com:sta (samaa firmaa kaiken lisäksi) en enää koskaan tilaa mitään.
- Pekka49
Mulle kävin samanlailla tilaukseni kanssa. Monta vkoa odotin, kunnes sanoin sinne että peruu tilaukseni, haen tuotteet muualta. Onneksi olin valinnut maksutavaksi laskun niin ei tarvinnut alkaa rahojaan odottamaan. Lisäksi tosi ala-arvoista asiakaspalvelua. Palautteestani sain saman viestin ”Emme voi julkaista arvosteluasi, koska se ei ole suositustemme mukainen”.
Netraudasta tai Taloon.com:sta (samaa firmaa kaiken lisäksi) en enää koskaan tilaa mitään.- Anonyymi
Huojariliike.
Myy, mutta ei hoida selviä takuuasioita!
Varokaa!
- Netraudankusettama
Netrauta on kyllä niin arvoton firma kuin vain olla ja voi. Kun asiat menee vikaan, niin olet täysin niiden luokattoman huonojen Mallujasmiinoiden varassa ja mikään ei etene. Älkää ikinä rilatko sieltä tai saman firman Taloon.coimista mitään. Kannattaa hoitaa suuret ostokset oikeissa rautakauppa, missä myös reklamaatiotapauksissa hoitaa oikeat ihmiset, eikä mitkään asiat, jotka eivät osaa vastata kysymyksiin saatikka sposteihin.
- Välitysyhtiö
Net.rauta
On myös huonoja kokemuksia
Tilasin oikean tuotteen tuli väärä, asiaa käsitellään hitaasti sähköpostin välityksellä
Tänään on 15.08.2018 keskiviikko
- nettirauta
Tavaraa ei toimitettu 10 päivän sisällä, jonka jälkeen peruin kaupan. Rahoja ei palautettu lupauksista huolimatta, kuin vasta kahden viikon päästä. Eli ei koskaan enää netrautaa. Palautetta ei julkaista, koska se on negatiivinen
- Anonyymi
Älkää tilatko täältä mitään. Toimitusajat eivät pidä. Mikäs kiire niillä olisikaan kun maksu otetaan etukäteen. Huvittava on myös tuo palautesivu. Palautettani ei julkaistu koska se oli negatiivinen kertoi saamani sähköposti. Tarjosivat mahdollisuutta muokata palautettani. En muokannut, sen verran oli heikko esitys.
- Anonyymi
Olisi pitänyt lukea tämä viesti ketju ennenkuin tein tilauksen.
Etsin blåkläder henkseleitä ja flanelipaitaa ja netraudassa oli useamman kympin alennuksella. Menin kivijalka kaupaa ja tyrmistyin. eihän tämä ole mikään rautakauppa ja jouduin tekee tilauksen ja maksoin ennakkoon käteisellä.
Meni 2 viikkoa ja tuli s-postia että menee viikolle 31 eli noin 5 kuukauden päähän ajattelin hyvä että kertoivat.
Sitten alkoi helvetti tuli ilmoitus että olen palauttanut tuotteet joita en ole vielä eläissäni (edes kaupoissa) nähnyt. Aloimme viestittelee sähköpostia puolin ja toisin koska soittaminen heille maksaa mukavasti. He lupaavat useassa viestissä selvittää asiaa ja nyt he aikovat lähettää hyvityslaskun. Mietin lähettävätkö he sellaisen summan että saan tuotteet suoraa k-raudan hyllyltä yhdellä käynti kerralla? - Anonyymi
Olisi todella pitänyt lukea nämä viestit ensin. Huhtikuussa tilasin paviljongin katon, jota en vielä ole saanut, vaikka kesäkuu on jo yli puolen välin. Muutaman kerran ovat kyselleet, mitä pidin tuotteesta. Ja tosiaan, negatiivista palautettani eivät voi julkaista. Jos tämä on nopeeta toimitusta, mitä se on silloin kun on ruuhkaa?
Kyselyihini on tullut jos jonkinmoisia vastauksia. mutta tietoa, koska katto tulee, en ole saanut.
Siis, ei koskaan enää Netrauta. - Anonyymi
Ihan samanlaisia kokemuksia. Saunan lasiseinät tilattu Netraudasta
Ja kun sovittu toimitusaika olisi ollut tuli viesti että eivät nyt sitten saaneetkaan lähtemään ajoissa. Nyt menee kesä pilalle kun emme pääse saunomaan.
Netraudan kautta tilatut Jedwenin ovet olivat jotainn kaameaa kakkoslaatua. Puolet ovista virheellisiä.
Mistä Suomesta saa tavarat luvatussa ajassa ? Mikä firma toimittaisi laatua ? - Anonyymi
Tilasin lauteet 8.7.19.Luvattu toimitus 5-10 arkipäivää. 23.7. asiakaspalvelu sanoi saaneensa viestin,että "huomenna lähtee".Parin päivän päästä mitään sellaista tietoa ei ollutkaan.Kerettiin purkaa vanhat pois.Tänä aamuna tuli viesti,että toimitus tänään 29.7. Vaan eipä ollutkaa. Seuraava luvattu toimitusaika on 5.8.19!Loma pilalla netraudan vuoksi. Eipä tarvitse enää tämän firman tuotteita!?
- Anonyymi
Päivitänpä tuon 19.6. kirjoittamani paviljongin kattotilauksen kohtalon. Huhtikuussa siis tilasin, ensin katto oli tulossa, sitten tehdas oli lähettänyt väärän katon, sitten se oli taas tulossa, välillä jossain välivarastossa, välillä ei tiedetty syytä ja sitten tehdas ei taas ollutkaan lähettänyt sitä. Nyt tieto on, että tehdas ei pysty toimittamaan sitä tälle kesäkaudelle. Joten peruin lopulta tilauksen. Saas nähdä kuinka kauan joudun rahojani odottaan.
Lopputulos kuitenkin se, että en enää ikinä tilaa Netraudasta yhtikäs mitään. - Anonyymi
Tilaukseni eteni varsin moitteetta, muutaman päivän toimitusviiveellä, mutta kun Postin auto pihaan ajoi, niin johan selvisi toimitusviiveen syy :D
- Anonyymi
Surkeaa palvelua ja tuotteita ei ole, vaikka ne ovat netissä myytävänä. Kaksi kertaa saimme kysyä lähetyksemme perään kunnes joku vastasi, että tuotetta ei saa ollenkaan. Rahat kyllä kelpasi etukäteen. Emme voi suositella millään mittarilla netrautaa.
- Anonyymi
Olisi pitänyt lukee nämä viestit ennen tilausta kumpikin Taloon ja Netrauta ilmeisesti sama puulaaki.
AIVAN VITUN LUOKATONTA TOIMINTAA.- Anonyymi
Jep, samaa firmaa. Onnistuukoha helpommin tuplasti huijata ihmisiä...
- Anonyymi
Tilasin ruohonleikkurin monta viikkoo sit. Sen piti tulla niille 9. päivä ja toimitus 2-5 arkipäivää. Nyt ei kukaan tiedä missä leikkuri on vai onko sitä millo tulee. Ostasin muualta mut en tiiä saanko rahani takasin. Sain mejlin vastaukseks. "Ethän lähetä samasta asiasta useampia viestejä, sillä se hidastaa sähköpostien käsittelyä ja niin edelleen.
- Anonyymi
Olisi ensin pitänyt lukea Netraudan arvostelut / keskustelu. Oppia ikä kaikki: tilasin Netraudasta kuvan perusteella tuotteen, joka oli juuri sellainen jota hain (en löytänyt tuotetta kivijalkamyymälöistä). Tuli erilainen tuote mitä kuva oli. Asiaa ovat nyt selvittäneet ja väittävät että oikea tuote on lähtenyt heiltä. Mutta saattaa olla että netissä heillä on väärä kuva. No enempää eivät ole kommentoineet. Olen ilmoittanut että palautan tuotteen, mutta ei tule palautusohjeita. Eka ja viimeinen kerta kun tilaan. Mitä kivajalkamyymälästä ei saa, niin olen ilman.
- Anonyymi
Helvetti! Olispa pitänyt lukea nämä keskustelut ennen tilaamista. Ei ole tuotetta, jonka maksoin etukäteen (15 pkt laminaattia). Rahat firmalla -saankohan koskaan rahojani takaisin?!?
- Anonyymi
On se kumma jos joku näistä vielä tilaa. Käytännössä jos haluat kesällä tehdä, tilaus ed. syksynä ja sittenkään ei ole varmaa mitä saat...
- Anonyymi
Aivan samanlainen kokemus ! Erittäin huono firma
En myöskään tilaa enään koskaan. Tuotteena piti tulla 5-10 päivän sisällä. Tilattu 8.12. kukaan ei tiedä missä se on tai milloin tulee? Asiakaspalvelu töykeää ja ala-arvoista! - Anonyymi
En tajuu, ku toiset valittaa??? Mä tilasin valkoiset pitsiverhot, ja 3 päivää meni kun tuli ilmoitus että verhot voi hakee postista. Verhot on juuri sellaiset kuin oli ilmoituksessa.
- Anonyymi
Ostin useamman sadaneuron sähkölaitteen. Lähetystä ei ollut pakattu kunnolla ja kolhiintunut postissa. Asiakaspalvelu venyttää ja pelaa aikaa vaatimalla uudelleen ja uudelleen samoja asioita.
- Anonyymi
Maksoin tilauksen toimituksen yhteydessä ja odottelin kuukauden toimitusta. Sain sit loppujen lopuksi ihan eri tuotteen kun olin alun perin tilannut ja maksanut.
Kuinkahan tarkkaan ne syynää jälkikäteen noita tilauksia ja toimituksia? Ei kyllä kiinnostais yhtään lähteä palauttelemaan tota väärää tuotetta enää tai olla yhteydessä aspaan asiasta. Kyllä mä tolle väärällekin jutulle keksin käyttöä ja saan alunperin tilaamani muualta. - Anonyymi
Taitaa olla todellisuudessa virolainen yritys kun tilinumero on viroon.
- Anonyymi
Tilasin Taloon.com (sama kuin nettirauta, ne on samaa puljua) perusvesikaivon, piti tulla 5-10pv. mutta ei kuulunut, otin yhteyttä useasti ja lopulta sain jonkun vastaamaan ja luvattiin hoitaa asiaa. No tuote tuli sitten viikon päästä (meni siis lähes 1kk), mutta eipä tuo vastannut sinne päinkään kuvaa, joka oli sivuilla. Lisäksi oli n jo käynyt K-Raudasta toisen, koska eihän kellään ole varaa kaivuria seisottaa pihassa - sain sitä paistsi lähes 100€ halvemmalla, vaikka tuo li muka 30% alessa. Jos olet rakentaja, niin käy hakemassa paikallisesta tavarat, saat ne sitä paitsi paljon halvemmalla, kun uskallat kysyä tarjouksen. Nämä lyö OVH hintaan 100% päälle ja sitten alentavat sen 50%, joten on kalliimpaa, kuin ostaa mistään kivijalasta.
- Anonyymi
Jep, tätä hinnankorotusrallia jatkavat kaikissa "tarjouksissa", Black friday oli pahimpia mitä nyt Googlen kautta selvittelin muiden liikkeiden vastaavien tuotteiden hintoja. Verratkaa hintoja ennen kuin ostatte, nuo netraudan alennusprosentit on täysin vääristeltyjä.
- Anonyymi
Juu ja kun tilaat oletat että tavara tulee yhdellä kuormalla ..ja vitut . ßoitin ja vielä kysyin tuleeko samalla kyydillä kaikki/mahtuuko yhteen kuormaan. Sanoivat että Juu mahtuu. Että otti pannuun kun autotallin osat tippu silloin tällöin ensin runko sitten ikkunat sitten ovi ,kattopellit ,ulkovuoraus laudat ja kaikissa rahti erikseen. Vittu ku pitäis säästää ni ei onnistu netraudan kanssa.
- Anonyymi
Onko jengi jotenki uus avutonta vai mitä?
Tilannu 4 kertaa netraudasta ja aina tullut 1-3 pv sisällä tuote. Verrattuna esim bauhaussii tai strakkii paljon nopeampi toimitus ja palautus ongelmatonta.
Jos ei tule toimitusilmoitus samana päivänä oli kyseessä mikä tahansa firma niin yhteys heti asiakaspalveluun. Elkää Suomi juntit jääkö odottelemaan vaan toimikaa!- Anonyymi
Jos toimitus viivästyy paljon ja/tai laadussa on ongelmia, pitää tietysti heti ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
Kuluttajansuojalain mukaan firman on korjattava tai hyvitettävä virhe.
Jos asia ei oikene, sitten yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan.
- Anonyymi
Kallis putiikki,ylihinnoitellut tuotteet.
- Anonyymi
Netrauta kuulemma mennyt konkurssiin eikä ihme!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893