hei olen satu 37v ja etsin uusia kirjeystäviä. jonka kanssa voi kirjotella asiasta kuin asiasta.. Meillä on eläimiä ja asumme maalla, olen siis eläinrakas.minulla on 3 teiniikäistä tytärtä ja mieskin löytyy. Voit olla mies tai nainen kunhan olet luotettava.
kirjeystäviä etsitään
sattuskainen
2
259
Vastaukset
- ajankulukirjoittelija
Niin, osoite puuttuu mutta voit kirjoittaa kuontalo ( at ) wippies piste fi niin saat toisen osoitteen jota käytetään. Olen tosin reilusti itseäsi vanhempi mies, mitään ei mene kolmansille tai muillekaan. Pidän elukoista paljon, olen joskun maalta lähtenyt itsekin, ajatus usein maaseudusta joka paljon rauhallisempaa kuin nämä betonipunkkerit.
Moikka. Mua kiinnostais alkaa kanssasi kirjeenvaihtoon. kyynel87@suomi24 osoitteeseen voit lähettää etanaposti osoitteesi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897