Miltä eka orgasmi tuntuu?

Tietämätön79

Eli siis olen nuori naisenalku ja päädyin tänään itsetyydyttämään, en ole siis ennen ikinä saanut orgasmia. Hieroin vibraattorilla klitorista ja tuli sellanen outo tunne eka ja sit jaloista lähti tunto, tuli kuuma aalto jalkoihin, mutta tätä kesti ehkä sen 3 sekunttia ja huomasin että tuli limaista ( läpinäkyvää) eristettä sängylleni. Eli siis voiko tota kutsua orgasmiksi? Senjälkeen niiku kihelmöi alapäässä varsinki klitoriksen kohalla.

15

2479

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuoripoikanussii

Kyllä sait ilmeisesti ekan orkkusi.Haluaisitko kokea saman oikealla kyrvällä?
      Nussisin sinua aluksi varovasti,tietenkin kortsun kanssa,sitten kovemmin että saisit KUNNON orkun,haluatko?

• Anonyymi

Hyi vittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi vittu

Mitä hyi vittu tuossa muka oli??? 😂 Normi juttua kuten itse aloituskin 😂

• Nuoripoikanussii

Nussisin sinua aluksi varovasti,tietenkin kortsun kanssa,sitten kovemmin että saisit KUNNON orkun,haluatko?

• Nuoripanopoika

• Nuoripanopoika

• neuvokasta

Etpä tainnut vielä saada varsinaista orgasmia, vaikka se ilmeisesti oli jo lähellä. Seuraavalla kerralla todennäköisesti saat:)

• Anonyymi

Kai tämä nyt oli jo oikea orgasmi, miten se siitä eroaisi?

• heinäsavu

Harrastan joskus naisten kanssa heinäladossa oisko halukkaita nyt sessioon.

• Nussija177

Joku nussimaan mun kanssa oon 13v neitsyt 😏

• Pikkupoika03

Missä?

• organismiii

miehenä sanon että oli. nuolemalla tulee se oikea ja sitten sen jälkeen suonikas sisään ja mieluummin sinä päällä niin tahti säilyy ja uusi tulee

• 908808

Naisena tiedän, että ei ollut orgasmi. Kysyjälle vastaan, että sitten, kun saat tiedät sen kysymättäkin.

• AmmattiRunkkaaja

Kun tulee jotain nestettä pimpistä ja tuntuu hyvältä niin se on orgasmi tai jos vaan saa sen hyvän tunteen niin sekin on orgasmi

• Orgasmi o n sanoinkuvaamaton tunne......Se vie järjen mennessään !!!!
      Olet ollut lähellä jo...... :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1881
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1639
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1567
    6. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      56
      1558
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1327
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1101
    Aihe