Olin torstaina leikkauksessa ja maanantaina löytyi keuhkoveritulppa. Vaikka p-fidd oli vain 0,6. Leikkauksen aikana ei käytetty klexanea jne vain tukisukat oli.
Aloitettiin Eliguis 5mg annoksella 10mg aamuin illoin viikon ajan. Sen jälkeen 5mg aamuin illoin 3kk ajan.
Ottavatko välillä varjoainekuvia tai verikokeita? Pelottaa, että jotain verenvuotoja tulee :(
Keuhkoveritulppa.
Keuhkoembolia
1
164
Vastaukset
- Exembolikko
Todennäköisesti olet saanut tulpan leikkauksesta. Fidd arvon puoliintumisaika on 38 tuntia ja jos koe otettu vasta maanantaina onse ehtinyt puoliintua moneen kertaan. Sinulla ei pitäisi olla mitääb suurempaa vuotoriskiä,
Mainitset ettei leikkauksessa käytetty kleksanea, potilailla joilla on tulppa riski ennestään pitää käyttää, mutta oliko sinulla? Nyt tästälähtien ainakin on ja pitää itsen huolehtia että leikkkaukset tehdään siltahoidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358