Olen nyt kuluttanut jokusenkin ajan metsästäen leikkivenettä kolmivuotiaalle. Sellaista, jota voi vetää narussa vedessä tai vain uittaa uima-altaassa vaikka kepin avulla. Mistään ei tunnu löytyvän sopivaa. Kaikenlaisia moottoriavoneuvoja kyllä on joka lähtöön traktoreista maansiirtokoneisiin ja lähes jokaista automerkkiä, mutta miksi meillä on niin surkea veneiden tarjonat? Luulisi, että täällä Suomessa, jossa on rantaviivaa sekä merelle, että kymmenien tuhansien järvien rannoilla, olisi enemmänkin huomioitu veneilyharrastus. Kun pieni poika haluaa sellaisen veneen "kuin papalla", mistä löydän muovisen uitettavan tuulilasiveneen näköisen paatin, joka ei ole mikään kauko-ohjattava? Muutaman ihan parin euron hintaisen kömpelön yritelmän olen nähnyt, mutta ne on lähinnä hiekkalaatikon leikkeihinsopivia. Jatkan siis etsintääni, vaikkei useilta verkkokauppojen sivuiltakaan ole löytynyt sopivaa.
Jos jollakin on tietoa, olisin siitä kiitollinen.
Missä kaikki leluveneet?
leluvene
1
572
Vastaukset
- juranilka
No et löydä,mutta motonetissa on 30cm paristokäyttöinen moottorivene,johon ei ole mikään pakko laittaa paristoja hinta näyttää olevan kohtuulluinen.http://www.motonet.fi/fi/tuote/5paristokayttoinen-30cm31180/Vene-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066