Olen tunteellinen ja joskus liikaakin, en ole kovin selkeä looginen, järki-ihminen vaikka pystyn kyllä puhumaan järkeviäkin asiota jos toinenkin puhuu. Arvostaisin miehessä kyllä näitä piirteitä ,mutta minusta kiinnostuvat vain samankaltaiset kuin itse olen eli sellaisia puheliata joiden kanssa puhutaan yhtä aikaa ja heistä tulee usein kavereitani, mutta minkäänlaista suhdetta ei synny.
Olen miettinyt että minunlaisellani naisella ei oikein taida olla markkinat.
Onko minulla mitään mahdollisuuksia?
4
315
Vastaukset
Juu, ei sitä, kun ei ne järkevät miehet tajua, että ne sun kaverit on sun kavereita. Järkevät miehet ei oo kavereita naisten kanssa. Saman ongelman kanssa tuskailen. Tai siis usein kyllä joku näistä kaverimiehistä ihastuu tai väittää ihastuneensa minuun, muttakö mie en tunne semmosta heitä kohtaan... Yks on ihan ketun hyvä ystävämies kyllä. Se ei yrittele mittää ja kertoo kaikki naisasiat mulle, vaikkei se oo ees homo. :). Mieki sitte sille kerron, jos oon saanu mulukkua :) se ainai onnittellee.
- asfdvab
"Olen tunteellinen ja joskus liikaakin, en ole kovin selkeä looginen, järki-ihminen"
- no niinhän ne kaikki naiset on :), no problem. - Mr.Tuomio
Varmasti oot järkevä ja kaikenlisäks vielä surkimus?
- äärimmäisen-ruma
Oikeasti se on pelkkä ULKONÄKÖ joka kaiken ratkaisee. Jos olet kaunis niin luonteella ei juuri mitään väliä ja jos tavallinenkaan niin silloinkin on mahdollsiuus saada normaali elämä ja parisuhde. Ei miehet ole naisessa muusta kiinnostuneita kuin ulkonäöstä, kaikki se muu luone ym. höpinä on vain jonkinlaista lohdutusta niille rumemmille, vaikka todellisuus on ihan muuta ja tämän olen nähnyt 50 vuotisen elämäni aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813