Ilmoitelkaahan kun pääkaupunkiseudun kouluihin on sisäänpäässeitä! Itse hain sosionomiksi kaikkiin noihin kolmeen😊
Diak, metropolia, laurea sisäänpäässeet!
18
874
Vastaukset
- Pirkke
Diakiin pääsin :) muita sinne tulijoita?
- Hihheiii
Muita tulossa laureaan otaniemeen?
- TosiOnnellinen
Täällä, täällä!
- jeeopiskelemaaan
minä oon tulossa Otaniemeen terveydenhoitajaksi :)
- Terkkari1
Mä oon kans terveydenhoitajaksi tulossa Laureaan. Tosin oon varasijalla 7. nyt metropoliaan...saa nähä miten jono liikkuu:)
- TulevaTerkkari
Täällä myös tuleva terkkari opiskelija Laureaan!
- Tulevaterkkari
Jee minä kanssa Otaniemeen terkkariksi! :)
- jejejee
Kukaan tulossa metropoliaan sh linjalle?
- Huohhh
Kovaa vauhtia ollaan tulossa varasijalta 2😂
- Novoiräkä
Täällä varasija 1... 😬
- Huohhh
Hei onneks olkoon koulupaikasta Novoiräkä!! Mulla oli aamulla pudonnu 1 varasijalle(:
- Novoiräkä
Huohhh kirjoitti:
Hei onneks olkoon koulupaikasta Novoiräkä!! Mulla oli aamulla pudonnu 1 varasijalle(:
No älä onnittele! Odotan siis Laurean paikkaa.. tuosta tulkitsi kyllä että oon sun edellä metropoliaan.
- Huohhh
Ahaa okei, joo ymmärsin tosiaan et oot mun edellä jonossa. Toivottavasti kuitenkin päässet kouluun! Jännitän itekin edelleen 1. sijalla:D
- Novoiräkä
Vielä me päästään!
- Malttamatonnn
Mä nyt varasijalla 2 metropolia sh ja revin kohta pelihousuni jos se tähän tyssää!
- Huohhh
Mä en ees pystyis käsitellä sitä vitutusta, jos jäisin 1 varasijalle nuolee näppejäni😂😂 ois parempi päästä sisään!
- SapeMies
Hei eipäs unohdeta Arcadaa ;) Yksi tuleva nursing hoitsu täällä!
- Novoiräkä
Laurea Lohja! Täältä tullaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096