Useiden useasti esitettyjen massiivisten painostusten edessä olen vihroin valmis taipumaan ja kertomaan totuuden.
Olitte oikeassa , sisäpiiri on todellakin olemassa teillä oli oikeat epäilykset .
Rehellisyyteni vaatii paljastamaan myös nimiä , olkaa hyvät ja tehkää johtopäätöksenne .
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706222200225095_vd.shtml
paljastus,ko
5
132
Vastaukset
- ihminen.ihmiselle
Hienoa, että nostit tuon asian meidän varhaisvanhusten palstalle.
Täällä on ollut mm. "mennäporvooseen" -ketju rakkaudesta ja siihen tehty hardcore -vastaketju. Ko. ketjussa eri nimimerkkien kirjoituksissa viitattiin naisen esineellistämiseen ja savolaismiehen karkeaan vitsiin petipuuhista.
On siis edelleenkin niin, että jotkut meidän "vadevanhusten" lapsista ovat omaksuneet tuon karskin naisia esiinnellistävän ja karkeakielisen käytöksen.
Olen ylpeä Nina Honkasen ja Sofi Oksasen julkituomista artikkeleista. Lapseni 40v. soitteli ja toivotti Juhannusta.
Pyysi poikkeamaan kylässäkin.
Ei maininnut mitään leikki-puistoista.
Itse lupasi laittaa Kahvi-pullatkin.
Ja jotain suolaista.
-
Tämä on kummallinen aloitus.
H.- Radikalisoitunut
Lapsenmielisyys on usein hyvä asia, mutta en tiedä onko se sitä 60 palstalla. Täällä on ihan oikeasti sisäpiiri, joka poistattaa itselleen sopimimattomia huom. itselleen sopimattomia viestejä. Muille ne viestit kelpaisivat kyllä ja aiheuttaisivat jopa keskustelua.
En ole huomannut sisäpiiriä, johtunee siitä että en ajattele kovin syvällisesti näitä palstajuttuja.
Sisäpiirejä putkahtelee esiin kuin sieniä sateella. Osa kuviteltuja ja osa varmaan on olemassa. Varsinkin nykyinen politiikkamme näyttä olevan täynnä salamyhkäisiä sisäpiirejä.
Mitä välii hei, oli tai ei. Mua ne ei ainakaan hidasta ek jouduta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465557Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5672045Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens811147Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758