Tämä jakaa kovin mielipiteitä niin ulkonäön kuin terveydenkin osalta.
Länsimaalaisten mielestä ruskettunut iho on kaunis mutta thaikkujen mielestä ei.
Auringosta saa D- vitamiinia ja se on välttämätöntä elimistölle. Tosin tuota vitamiinia saa purkistakin. Suomalaistenkin pitäisi syödä sitä 100 mikrogrammaa päivässä. Etsikääpä tietoa tuosta elämän nektariinista netistä.
Auringon ottajia kovasti varoitellaan sen vaaroista ja kehotetaan käyttämään suojaavia rasvoja. Olen lukenut pullojen kyljistä mitä kaikkia myrkkyjä ne sisältävät.
Nämä tunkeutuvat elimistöön ja aiheuttavat ihosyöpiä. Ennen näitä voiteita ihosyövät olivat hyvin harvinaisia.
Mutta tuumaillaanpa mitä otsikon ajatuksen takana on yksinäisen poikamiehen harhailussa Pattayan melskeessä.
Vitivalkoinen herrasmies on kovin altis kaikenlaisten kauppiaiden sekä palvelujen tarjoajien hyökkäyksille. Huomaavat heti oivallisen kohteen tämän rahamassin kevennykseen.
Ruskettunut herra saa kulkea aika vapaasti.
Ehdotan siis seuraavaa hyväksi kokemaani tapaa:
Hankkikaa kohtuullinen rusketus ilman myrkkyvoiteita. Lisäsuojakilveksi suosittelen monissa liemissä keitetyn baaritytön mukaan ottamista päivittäisiin ulkoaskareisiin.
Näitä vuokrataan edullisesti useissa tienvarsikuppiloissa.
Rusketuksen edut ja haitat.
13
324
Vastaukset
- 82y
Tämä oli selvää tekstiä, mutta mitkä ihmeen ulkoaskareet?
- oletkoKokematon
Kaupassa käyntiin tms.
- 82y
Olen kokematon, anteeksi kysymykseni, siis kaupat kuten Lootus Tesco on ulkona, kiitos.
- puoliruskea
Katoppas, vanha konkari kakskasi on palstalla. Sillä on kokemusta monelta vuosikymmeneltä eikä se koskaan vittuile kenellekään.
Käy nyt useammin! - 82y
Ei homoilulta kerkee
- vaiLootus
82y, kaikki eivät ole kaltaisiasi, siis homoja.
- PattisYökköMaijaPeltonen
vaiLootus kirjoitti:
82y, kaikki eivät ole kaltaisiasi, siis homoja.
Ei se että olen idiootti tarkoita että olen homo.
- EhkäSikaAmalia
Thaimaassa thaiden tavoilla. Edes eläimet eivät viihdy suorassa auringonpaisteessa.
- EhkäMaija
Ja suomessa suomalaisten tavoin kateellisia kaikille.
- Kohtamennääntaas
Thaityttönen oppaana niin elokin on kuin silkkiä vaan.
- AInaniinpiristävää
Jesh! 28x lisää oikeaa sisältöä palstalle
- 28x_
Imekää omaanne
Itse olen noudattanut aloituksessa mainitsemiani ohjeita kun nöösivaiheesta irtauduin. Oppirahani minäkin olen melkein kaikesta maksanut kantapään ja lämiskän kautta.
Todellakin. Kovaksikeitetyn ja kokeneen baaritytön vuokraaminen tulee valkoiselle aloittelevalle Pattaya- kävijälle hyvin edulliseksi. Tämä torpedoi kaikki turhuuksien tarjoajat sekä on silmän- ja sängyn ilona ja aina ihanaisena kainaloisena kanasena.
Kohdelkaa aina tätä kainaloista kanasta kunnioittavasti ja arvostavasti niin saatte rahallenne huikaisevan vastineen.
Toivotan kaikille rehellisille Pattis- faneille riemuisia ja rauhaisan nautinnollisia lomapäiviä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778