Voiko parisuhteessa kyllästymistä parantaa? Mies on jo aiemmin puhunut kyllästymisestä. Syksyllä ite heitin puheen erosta, suhteessa tuli kriisi sillon ja se sai puolisoni murtumaan. On jatkettu tähän asti ja nyt itestä alkaa tuntumaan, että mies haluaa elää toisen naisen kanssa. En usko pettäneen, mutta luulen että olen liian hiljainen ja epäsosiaalinen sille. Mulla ei oo siis kavereita ja mies kyllä saa heti facebookiin kavereita töistä ja sitä pyydetään yhteisiin tapahtumiin.
Miehellä on mustasukkaisuutta ja sitä on petetty, olen ymmärtänyt sitä ja perunut omia juttuja sen takia.
Ahistaa kun mies ei puhu ja on muuttunut kylmemmäksi mulle. Itse en haluis erota mutta en jää roikkumaankaan kehenkään. Välillä tuntuu että tää vaan on sitä roikkumista että kumpikaan ei haluis jäähä yksin.
Avomiehestä
ZErkku
1
176
Vastaukset
- yksin8666
Mulla sama juttu, tavallaan ollaan erottu mut sit toisaalta rakastetaan kuitenkin vielä toisiamme ja haluittais olla yhdessä, mutta vaikeaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319