Siis mähän oon käyny ulkomailla elikkä siis asunu Suomen ulkopuolella ja mä oon muuttanu Paltamoon siis Paltamon ulkopuolelta elikkä mä niinku tiiän kaikki jutut mun mielestä siis me ollaan vastuussa kaikista maailman turvapaikkashoppailijoista kun mä tiiän kun mä oon siis muuten asunu ulkomailla ja meidän pitää siis jakaa taakkaa JOS JOKU ON ERI MIELTÄ NIIN MINÄ ALAN HUUTAMAAN JA PÄSMÄRÖIMÄÄN NIIN KAUAN KUNNES JOKU SUOSTUU MINUN VAATIMUKSIINI koska minähän olen siis asunut ulkomailla ja minähän tiedän että me ollaan vastuussa afrikasta ja arabiasta ja mun entinen frendi oli media- assistentti :D : D : D
Siis ihanan tummanrusekaa juhannusta teil kaikil!!! ps. Olen asunut ulkomailla
Mokkajuhannusta kaikille!
Bateriblond
2
232
Vastaukset
- okw3q
Mene sinne mistä tulitkin tänne, kukaan ei kaipaa sinua.
- vartijax
samatsanat.painukoon fuckkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337