Hei! Löytyykö Baska Vodan satamasta päiväretkiä tekeviä laivoja? Entä kylältä muita retkiä esim. Mostariin järjestäviä? Vai pitääkö lähteä Makarskasta retkeilemään?
Baska Voda
6
432
Vastaukset
- Eagleperhe
Kyllä Brelasta Baska Vodan kautta lähtee saaristoon aluksia, joihin mahtuu n. 150 henkilöä. Baska vodan satamasta voit ostaa lipun rantakadun varrelta myyjältä. Me kävimme Hvarissa ja Bracissa samana päivänä. Tuohon retkeen kuului ruokaa ja juomaa. Sai itse valita pääruoan kalaa tai kanaa. Makarskasta lähtee enemmän. Pidimme päiväretkestä. Uimme mm. Zlatni ratissa eli kultaisessa sarvessa rannalla.
- Againeagleperhe
Unohdin sanoa, että esim. Tjäreborgin kautta tehdään retkiä Dubrovnikiin, Mostariin jne.
- BaskaVoda30.8
Muistaako kukaan, kuinka paljon maksaa Hvarin ja Bracin päiväretki Baska Vodasta? Tjäreborg näyttää järjestävän myös ko.retkeä, mutta varmasti kalliimpi kuin paikallisilta ostettu?
- kroatia
Halvemmalla pääsee kun varaatte suoraan rannalta myyjältä seuraavan päivän retken saarille,kun esim.tjäreborgin kautta.
- eaglefamily0
Ihme kyllä tjäreborgin retki maksoi saman kuin suoraan ostettuna ainakin sillä kertaa. Ostaisin suoraan satamasta , sillä jos varaat aikaisemmin et voi tietää millainen keli on. Hintaa en muista. Katso esim. tjäreborgin hinta. Se tai halvempi on hinta.
- BaskaVoda30.8
Suuri kiitos tiedosta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738