Varattu reilu kolmekymppinen nainen olisi kiinnostunut tästä harrastuksesta, miehensä suostumuksella toki. Olen kesäisin niin kiimainen ettei mies yksinkertaisesti pysy perässä. ;) missäköhän olisi joku nettisivusto dogging-seuran hakemiseen?
Dogging Nummela
12
1315
Vastaukset
Nummelasta kanssa olen;)
- Doggari
Vantaalta voisin ajella sinnepäin jos kiinnostaa 30v varattu mies...
- UndergroundMan
Moi
Joko on löytynyt? - Jari_Natunen
minkärotuisia koiria käytätte sessioissa?
- Jokunainen2
Kiitos Kutsuni taas näistä, listalta on löytynyt seuraa jo useamman kerran, hyvä kooste 👍
- Kutsuni---
Ole hyvä vaan. Koetan pitää listaa ajantasaisena.
- reissujulli
äkkiä täältä Salosta sinne ajaa :)
- zddrrrt
Aja löylykauha perseeseen
- zddrrrt
zddrrrt kirjoitti:
Aja löylykauha perseeseen
Runkkaa sinä järjetön kaappihomo sillä löylykauhalla omaa persettäsi ja työnnä se kauha sitten kurkkuusi. Jos käy niin, että sinun päässäsi välähtää joskus järjen valo, niin lopetat tämän ääliömäisen viestien kirjoiottelun. Muussa tapauksessa mene juoksujalkaa hoitoon, sillä hoitoa sinä kurja tarvitset.
Jos tekee mielesi vastata perinteisellä tyylilläsi, niin se todistaa, että olke entistä sairaampi.
Saako tulla katselemaan jos nummelassa jossain harrastatte...olisi kiva katsella;)
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164