Olen aina olettanut että olen läheisempi ystävä ihastukselleni (topias) kuin minun paras ystäväni (sara) on. Puhumme topiaksen kanssa usein syvällisiä ja molemmat nautimme toistemme seurasta, ainakin siltä vaikuttaa. Mutta nyt sara viettää paljon aikaa kahdestaan topiaksen kanssa, enemmän kuin minä, ja he vaikuttavat paljon läheisimmiltä. Tiedän että he ovat vain ystäviä mutta kirpaisee. En ole kertonut saralle että olen ihastunut topiakseen. Luulin että minulla on mahdollisuuksia topiakseen, mutta en tiedä enää kun en edes läheiseksi ystäväksi kelpaa. Lisäksi kännissä topias pussailee muitten tyttöjen kanssa eli minun mahdollisuudet häneen: nolla? Pitäisikö unohtaa hänet?
Ihastus ja paras ystäväni
sekaviatunteita01
3
208
Vastaukset
Ehkä kannattaisi kertoa tunteistasi hänelle.
- sekaviatunteita01
helpommin sanottu kuin tehty, en tiedä pystyisinkö
Unoha tommoset kusipäät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813