hän tuo jokapäivä kukkia ja karkkia, siivoo ja laittaa ruokaa, ja tuo ruokaostokset tullessaan. Pesee mun auton ja antaa rahaa shoppailuun. Maksaa kaiken ettei mun tarvi olla töissä, senkun oon kotona ja olen vaan. Kantsii kouluttaa ja ottaa mies joka on naista varten
Mulla on ihannemies
10
326
Vastaukset
- ellijaonni
ei kovin uskottavaa.......................
- huihai10
parempi tossun alla ku taivas alla
- satujasatujavain
Elä vaan haavemaailmassa kyllä se todellisuus vielä iskee.
- dkjfkdjkdjkdkdfj
Meillä mies hemmottelee mua aina. Entinen vaimo on tosi kateellinen kun oli suhteessa lähe palvelijan asemassa, mies ymmärsi että viamoa pitää lelliä.
Minä saan joka päivä myös kukkia, karkkia ja a keike mitä haluan, ruoka tulee pöytään mitään kotihommia ei tarvi tehdä, enkä tekisikään, olen edustusvaimo, ja kynnet menee ja iho kärsii jos tekee kotitöitä. Ainoo mitä teen on soittaminen, soitan pianoa, viulua, harppua ja laulan. Harpussa kynnet on kovilla ja viulussa, mutta onneksi on tekokynnet kekattu, hätätilanteissa.- huopatossu34
mitä sä niillä kukilla teet nakkaa roskiin kumminkin olet niin ämmä että painu mehtään sieltä anna naisille vuoro.
- Otanosaa
Tämä "Lissu" kirjoittelee eri palstoilla saman tyyppisiä kirjoituksia, sairas ihminen parka.
- muumiton
ei ole kaikki muumit kotona :)
- hehehahahihihoho
Tämä trolli on mies. Se näkyy jo kauas.
- Br455
Ei ihannemiestä tarvi kouluttaa kun hän on jo herrasmies syntyessään. Näitä on niin harvassa että kannattaa pitää kiinni kun löytää.
- vierailija54
Ihannemiehellä seuraavat kriteerit:
- Painaa alle 100 kg
- Pituus vähintään 170 cm
- Pesee joka toinen päivä tai joka päivä.
- Pitää parrat, viikset ja hiukset kunnossa.
- Hygieeninen
- Käy töissä.
- Hyvät tavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728