Heippas, mä mietintossa et kun mä saan kesällä 2 marsua ja mulla on 120cm pitkä häkki ja mä en haluis laittaa niiä siihen vaan niin mä mietin et jos mä laittasin siihen häkin ympärille taikakuutioita et käviskö se, meillä ei oo mitään muita eläimiä nytten niin sillai se kävis, mut emt. Help...
Marsu häkki
mursumarsuja
2
127
Vastaukset
- Zedä
Kuulostaa oikein hyvältä suunnitelmalta :) Kannattaa etsiä netistä kuvia muiden taikakuutio-ratkaisuista inspiraatioksi.
- tyytöjokarakastaamarsuja
miulla itellä on kolme marsua kaks naarasta (toine tiineenä) ja yks uros. Miulla on tytöille 120cm häkki jossa ne viettää yöt ja päivällä ne saa olla 1,5m x 1,5m aitauksessa jossa erinlaisia virikkeitä ja jos sää sallii nii ne on ulkona aitauksessa. Uros on isossa taikakuutiohäkissä jossa paljon virikkeitä ja välillä vapaana miun huoneessa tai ulkona aitauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106