Suomessa alkanut lapsen ihmisoikeudellinen sissisota jonka tarkoituksena on kukistaa vallasta kieroutunut sossuarmeija ja puolustaa lasten ihmisoikeuksia on toki hieno asia, mutta miten niiden lasten kanssa jotka eivät vielä tiedä että ovat vieraannutettu toisesta vanhemmasta? Asiahan voi tulla järkytyksenä kun nuori ymmärtää että toinen vanhempi onkin aina vain valehdellut toisesta vanhemmasta lapsesta saakka..
Sissiliikkeen strategia on hyökkäävä puolustu, kaikenlainen häirintä ja turvattomuuden lisääminen lastenvalvojissa on isku heikoimpaan kohtaan johon tähdätään kansakuntana. Lastensuojelu ei toimi kun lapsia siepataan yksinhuoltajuudesta palkitsemisen perusteella. Lastensuojelu on juuresta alkaen täysi mätäpaise koko yhteiskunnassa joten on aikakin jo kukistaa se lopullisesti vallastaan. Hienoa että suomi puhaltaa kansakuntana yhteen hiileen ja poistaa ongelman yhdessä, jokainen kantaa kortensa kekoon ja ympäri suomen yhä useampi ja useampi lastenvalvoja menettää turvallisuuden tunteen joka lopulta ajaa heidät ajamaan itse asiaa että koko lastensuojelu pitää uusia, lakeja ei pidä uusia vaan niitä kuuluu lastensuojelun vain noudattaa, etenkin yk:n lastenoikeuksien julistusta. Onko se liikaa pyydetty että lapset suomessa sen satavuotisen juhlavuoteen mennessä saisi ne ihmisoikeudet lopulta jotka heille kuuluvat? Onneksi suomi hyvin varautuneena maana on varautunut sotaan ja nimenomaan sissisotaan.
kaikille vanhemmille
SannaLiisa6
3
116
Vastaukset
- edellämainittu
TIEDOKSI RAISION KAYUPUNGILLE;
SOSIAALITOIMELLE JA SEN PERHEPALVELUILLE; LASTENUOJELULLE, LASTENVALVOJALLE YM.
KO. KAUPUNGIN VALEHTELEVILLE "VIRANOMAISILLE" !!!
OIKAISKAA OMA PERÄTÖN MENETTELYNNE LAPSEN
OIKEUKSIEN NIMISSÄ !!!- saatanansaatana
perkele minäkin tiedän muutaman lastenvalvojan jonka kanssa kana vielä kynimättä!
- Teppoo
Omat lapseni jo aikuisia jotka lapsena siepattiin insestiväitteellä ja muilla likaisilla keinoilla. Mutta jotta jatkossa lapset saisivat ihmisoikeudet niin olen mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748