Moro, mulla on noin kaksi-vuotias sateenkaariboa, joka on hyväkuntonen, syö hyvin, ei nirsoile, luo nahat hyvin, terve kun pukki yms. Mietin että sain isältäni pakkaseen paljon täysin maustamattomia porsaanfileitä, mutta mulla ei olis itse sille kaikelle käyttöä, että voisko tolle boalle syöttää ns. "herkutteluna" sitä lihaa? En viitsis roskiinkaan heittää että onko aivan hölmö ajatus silloin tällöin antaa sitä lihaa? En usko että luikeron vatsa menis kovin sekaisin koska syö aina eri ruokia (lintua, jänistä, rottaa, marsua)
Boan ruokinta muulla lihalla
2
495
Vastaukset
- helvetinhuonoidis
Jollet tiedä sitä, ettei käärmeelle anneta mitään pihvilihoja, niin pitäisiköhän sitä käärmettä olla ollenkaan? Vakuuttavampaa olisi myös kysellä ja etsiä tietoa herppi.netissä.
Sitä et sinä tiedä, miten käärmeen vatsa reagoisi lihamönttiin vain sen perusteella, että se syö eri saaliseläimiä. Nehän se syö KOKONAISENA vai mitä? Kokonaisena syöminen on käärmeen hyvinvoinnille ja ruoansulatukselle olennainen asia, siihenhän se on kehittynyt. - kauempaakatsellen
Täällä missä asun, niin kerrostalon avoimesta ikkunasta on kuulunut joskus kovin käärmemäistä musiikkia, kuin olisi monimetrisiä pythoneita siellä. Mutten itse tiedä käärmeistä. Nyt tänä iltana ulkoa kuului huilun ääntä, kuin joku olsii soittanut käärmeille ja käärmeet pitäneet, mutta tavallista huiluahan ei voi käärme soittaa kuin perusäänen vain. Mutta panhuilussa tarvitsee vain osata puhaltaa kuhunkin putkeen, eli sitä voisi iso käärme soittaa. noitarumpu.fi myy kai ihan hyviä panhuiluja parillakympillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748