Rakastutti itteensä. Myöhemmin selvisi että on jo avovaimo. Takuulla olisin pysäyttänyt homman jod olisin tiennyt mikä on miehiään. No . helvettihän siitä lähti irti. Nyt pyristelen eron ikävässä js tuskassa eteenpåin. Sattuu vain kovasti kun mietin mitä nyttenki tekevät. Olisin halunnut olla vaimosi
Mutten minäkään olisi riittänyt...
ällöttäväukko
6
622
Vastaukset
- hyljätty
Minkä niminen ukko? Kenties saman kokenut....
Mennään eteenpäin, miehet on tollasii dorkia.
- Voihansenäinkinnolla
No mutta jos hän ei tykkääkään siitä avopuolisosta ja tykkääkin sinusta. Eihän avoliitto ole mikään virallinen liitto. Senhän voi purkaa, milloin haluaa.
- entyk
joo joo tykkää naapurista ja susta ja hänestä sehän on PANOMIES
- Onsevarattu
Kyllä se avoliitto on ihan oikea liitto tänä päivänä. Mulla on avoliitosta 2 lasta, asuntolaina, 2 maksettua autolainaa ja opintolainat..... ja mies on avioliitosta huolimatta uskollinen. Olis joo voitu mennä naimisiin, mutta kun ei menty; ei koettu sitä niin tarpeelliseksi. Varattu ku varattu, jopa seurusteleva on varattu.
- Onsevarattu
Onsevarattu kirjoitti:
Kyllä se avoliitto on ihan oikea liitto tänä päivänä. Mulla on avoliitosta 2 lasta, asuntolaina, 2 maksettua autolainaa ja opintolainat..... ja mies on avioliitosta huolimatta uskollinen. Olis joo voitu mennä naimisiin, mutta kun ei menty; ei koettu sitä niin tarpeelliseksi. Varattu ku varattu, jopa seurusteleva on varattu.
Avoliitosta huolimatta uskollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096