Moikka! Onko täällä Ihmisiä jotka olisivat ilmoittautumassa valmennuskeskuksen lääkiksen Valmennuskurssille tässä heinäkuun aikana ja jota kiinnostaisi Tämä ryhmäale? Itse olen ilmoittautumassa syyskuun päivä kurssille ja jos saataisiin 4 henkilöä kasaan niin tulisi lähes 600 euroa alennusta tähän kurssiin :) ilmoitelkaa
Ryhmäale valmennuskeskus lääkis
10
270
Vastaukset
- nimimerkki564
Täällä olisi yksi.
- Henriikka12345
Täällä toinen! Ilmeisesti ei ole väliä, mille kurssille osallistuu. Ite oon ottamassa Supertakuu-kurssia.
- Valmennuskurssille
Hei! Joko olette saaneet porukan kasaan? Itse olisin ilmoittautumassa viikon sisään :)
- Valmennuskurssille2017
Hei! Olisin ilmoittautumassa Valmennuskeskuksen kursseille? Ehdinkö vielä mukaan frendialeen?
- Valmennuskurssi2017
Heippa! Ehtiikö vielä frendialennukseen mukaan? :)
Moi, oletteko jo kaikki varanneet kurssit? :) Haluaisin kans liittyä mukaan :)
- Hampaalle2018
Moi! Täällä kanssa yksi kiinnostunut, ootteko jo tehny varauksen?
Moi, jos haluat, laita viestiä osoitteeseen paasin.laakikseen.v2018@gmail.com ja kirjoita sun tiedot - nimi, sukunimi ja sähköposti :) Etsitään sitten vielä kaks henkilöä porukkaan :)
Aion etsiä illalla älyvuodosta ja demistä.- Hampaalle2018
pääsenlääkikseenv2018 kirjoitti:
Moi, jos haluat, laita viestiä osoitteeseen paasin.laakikseen.v2018@gmail.com ja kirjoita sun tiedot - nimi, sukunimi ja sähköposti :) Etsitään sitten vielä kaks henkilöä porukkaan :)
Aion etsiä illalla älyvuodosta ja demistä.Laitoin sulle viestiä :)
- Hampaalle
pääsenlääkikseenv2018 kirjoitti:
Aion etsiä illalla älyvuodosta ja demistä.Laitoin sulle kans viestiä! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106