Ostaisin vanhan maalaistalon,ettei tarvitse ahtaassa betonihelvetissä asua ja melussa. Osan lapsille ja itselle lopun elämän varalle. Ja köyhille suomalaisille järjestäisin ruokaa joka päiväksi. Mutta,kun olen 30 vuotta lotonnut samat rivit joka viikko ja voittoa ei ole vielä näkynyt,niin kohta en tarvitse lottomiljoonia,kun on tavarat,autot ja vaatteita ostettuna,hyvä kun ehdin kaikkea käyttää,mutta ehkä maatalon lisäksi ostaisin uuden pakettiauton,matkustelu ei kiinnosta,eikä tapahtumat,mutta maaseudun rauhaa ei voita mikään. Jos olisin 20-30 vuotta nuorempi ja miljoonavoittaja,niin olisin ehkä perustanut vientiteollisuustehtaan,mutta nyt en enään välitä kiireestä,enkä vouhottamisesta. Olen ajanut suomen ristiin rastiin,niin ei oikein kiinnosta turha ajelu ympäriinsä ja vanhoja rakennuksia en viitsi lähteä etelään katsomaan,kun suomessakin riittää niitä. Jari
Jos voittaisin miljoonia
jari-tre
2
2708
Vastaukset
OLISIN TÖISSÄ MM ULKOMAILLA RUOTSISSA.NORJASSA.TANSKASSA.SKOTLANNISSA.ENGLANNISSA JA KESKI-EUROOPASSA JA MM KANADASSA.USASSA JA ETELÄ-AMERIKASSA.RUOTSISSA JA KÄVISIN SUOMESSA SATUNNAISESTI
- Olishan-niitä
Oma talo, vähän parempi auto, jonkunlaista yritystä pystyyn, omille lapsille osa ja hyväntekeväisyyttä lasten klinikalle vähän nykyisiä "reilumpia" summia.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833