Onko muita syksyllä opintonsa aloittavia? :) Voisi vähän vaihtaa ajatuksia :)
DIAK Helsinki sosionomi/Diakoni
16
1155
Vastaukset
- Diakiinmyös
Diak helsinkiin sosionomi/kirkon nuorisotyöhön tulossa :) koittanu lukee näitä oisko ketään ylipäänsä diakiin sosionomiks tulossa ni ei oo hirveesti kukaa kirjotellu :(
- aloittajaa
Mitkä fiilikset sulla ? :) Oon itse kovasti toivonut tätä, onneni kukkuloilla olen. Oliko se niin ettei todistuksia tarvitse toimittaa jos vei ne silloin pääsykokeissa kun pyydettiin?
- Diidio
Ei kai tarvitse kai, itsellä tosin pohjalla myös lukio vaikka toisen koulun papereilla hain, ja en oo näitä lukion papereita toimittanut syystä että en tiedä missä ne ovat 😂 Pitää varmaan soittaa että tarviiko nekin toimittaa.
- Diidio
Minä! Jännittää ja oon supertyytyväinen että pääsin sisään! :)
- Diakiinmyös
JOO Oon kyllä niin ilonen et pääsin!! Kolmatta kertaa hain ja tehny jo alan töitä vähäsen ilman koulutusta, vihdoinki pääs 😍 Ootteko molemmat siis diakoneiks menossa?
- Diidio
Mä olen ainakin :) ekaa kertaa hain nyt. Oli ekana vaihtoehtona mulla tää sosionomi-diakoni, oon kyllä tosi innoissani!
- aloittajaa
Samoin. Itsellä täysi alanvaihto, 20 vuotta takana täysin eri alaa. Tää on niin mun juttuni 😊
- tdh
Itsekin pääsin kirkon nuorisotyöhön. Itselle sisäänpääsy tuli hieman yllätyksenä, sillä olen täysin eri alalta lähtöisin ja pääsykokeet olivat muutenkin elämäni ensimmäiset, joten en osannut valmistautua niihin mitenkään.
- Diakiinmyös
Mulla oli ekana vaihtoehtona normaali sosionomi puoli ja tokana toi kirkon nuorisotyö mihin pääsin :) mullakin ihan täysin alanvaihto, outoo palata koulunpenkille muutaman välivuoden jälkeen 😄
- tdh
No näinpä. Nyt jo stressaa että miten pääsee sisään opiskeluun. Itse hain ekana vaihtoehtona nuorisotyöhön ja kakkosena oli sosionomi metropoliaan. Molempiin oisin näköjään päässyt. :D Ei minun koulumenestyksellä ois uskonut.
- Diakiinmyös
Joo jep 😅 Montas tohon nuorisotyöhön valittiin muistatko? Tuleekohan yks vai kaks luokkaa :)
- tdh
Itse asiassa en muista. Oisko ollu joku 30?
- TiukoilleMeni
Mä pääsin varasijalta diakoni linjalle :D
En siis ole saanu mitään tarkempaa infoa eli heti kättelyssä tyhmä kysymys,mutta minä päivänä koulu alkaa?Oon nyt sekasin kun pyydettiin hyväksymään 23 pvä mennessä ja luulin,että koulu alkaa 22pvä...- diakonitobe
23.8 :)
- diakilainen
Tervetuloa Diakiin! Meillä on hieno uusi kampus ja myös kivaa opiskelijakuntatoimintaa! :) T. myöskin sosionomi/diakoniopiskelija, mutta aiemmin aloittanut
- tulevadiakoni
Eikös diakonit aloita ti 22.8????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096