Kuinka pitkä siilitukka?

Siilitukka14v

Eli siis 14v poika olen ja ihan perus siiliä oisin ajamassa, joten kysyisin et minkä pitunen oikeestaa ois hyvä? 3mm vai 6mm vai jotain muuta.
Ja tiedän, että jotkut eivät pidä siilitukasta, mutta oma asiani se hiustyylin on.

Kiitos.

4

11219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäihmettäsä

tollasta täällä kyselet mikä on hyvä pituus?? Sun oma asiahan se on niin kuin ylipäätään siilitukan leikkauttaminenkin.

• kjhfggdsfds

Mikä väli sillä on? Nyt on kesä, voi ajaa vaikka kaljuksi, ennättää kasvaa koulujen alkuun mennessä peittäväksi. Jos leikkaat muutaman millin pituiseksi, se on viikossa tuplannut tai triplannut pituutensa. Eli ei ole väliä. Itse ajaisin kerralla kaljuksi.

Jos itse ajelee ja joka paikasta saman pituiseksi, voi ostaa ajokoneen. Silloin on ehkä helpointa jättää muutama milli. Kaljuksi ajellessa saa helposti haavoja päähän, jollei tottumusta ole. Mutta homma kannattaa opetella. Esim. inttiaikaan voi olla kiva laittaa itse hiuksensa. Silloinhan mitään pitkää rasvalettiä ei hyväksytä.

• ValkkaaTukkasOikein

Hiukset kasvavat miehillä pituutta vähän alle sentin kuussa ja naisilla vähän yli sentin. Eli jos nyt leikkaa tukkansa ihan kaljuksi, ni se noin pari-kolmesenttiä syyslomaan mennessä. Onko tää siili nyt jotenkin muotia kun popparitkin kulkee lyhyissä hiuksissa viimekesän fleda ajettuna pois. Kannattaa kuitenkin miettiä hiusten väriä, tuuheutta, tiheyttä ja tekstuuria sekä pään kokoa ja kasvojen muotoa kun miettii itselleen sopivaa tukkaa. Väärä kampaus on liian helposti aikamoinen katastrofi jos tyyli ei sovikkaan.

• Anonyymi

Ite suosittelen 3mm koska se kummiski aika nopeesti kasvaa takasi ja näyttää siistimmältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe