Moi, oon alottamas Vironmäen ponitallilla alkeiskurssin Heinäkuussa.Mä oon kuullu kritiikkiä siitä tallista, mut onks kellää kokemust?Entä minkälaiset opettajat/opettaja siellä on, entä onko siellä hyvä opetus?
Onko kellään kokemusta Vironmäen tallista?
2
655
Vastaukset
- Sekukasäet
Super hyvä opetus. Hepat on hyvii. Ite oon ratsastanu siel puol vuotta.
- Anonyymi
Olin tänävuonna vironmäen ponitallilla leirillä. Se on tosi mukava talli:) päästiin hyppäämään jopa puistoesteitä! Se oli tosi hauskaa. Ruoka on hyvää. Keitto lounailla oli hyviä keittoja. Maastossa käytiin 2kertaa. Saatiin laukata seuraavalla kerralla. Se oli hauskaa. Huoneet siistit. Kanttiinissa oli halpaa. Joten suosittelen vironäen ponitallia. Meillä oli hauskaa ja tutustuttiin kaikkiin ketä leirillä oli❤️haluttaisiin olla vieläkin leirillä🥹myös vapaa-ajalla oli hauskaa! Saatiin hyppiä puisto esteitä keppareilla🐴oli myös talliolympialaiset. Oltiin 4 sialla siinä🥲ei haittanut yhtään kun naurettiin ihan kaikelle😂heippa❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096