Vai mitä sitten ovatkaan nykyisin. Voisivat ainakin joitakin tapoja pitää yllä ja kunnioittaa muitakin. Ei niin mukavaa että laittavat materiaaliaan postilaatikoihin vaikka erikseen kielletty. Tass yksi päivä jäänyt kansi raolleen ja muut lehdet kastuneet
Auran Pesussuomalaiset
klhjkgj
4
227
Vastaukset
- kaupantäti
Vali, vali, vali....Hanki elämä!!!
- Auranpupu
Oikeesti? Mitä jos laittaisit vaikka viestiä tästä mielipahastasi ihan suoraan ko. porukalle. Vässykkä uskaltaa valittaa vain nimettömänä nettipalstalla, buaahhah!
- afasdf
No ei toi ny vielä mitään, mutta kun Kokoomus oli jakanut mainoksiaan, niin meijän postilaatikossa oli virtsaa! Ja demareiden jäljiltä paskaa! Kepun jäljiltä molempia! Että sellasta.
- PSVpj
Laita osoite ja pyyntö sähköpostilla auran.perussuomalaiset@gmail.com niin välitetään tieto eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058277- 1125784
- 565266
- 2895216
- 783871
- 583051
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501