USA:n senaatin päätös uusista Venäjä-pakotteista yrittää estää suurten EU-maiden kaasuostot Venäjältä. jotta USA voisi myödä tänne kallista US-kaasua. Saksa ja muut suuret EU-maat ovat raivoissaan . Tämä on osa samaa politiikkaa kuin Merkelin puheluiden kuuntelu, siis täysin häpeämätöntä Euroopan maiden alistamispolitiikkaa.
USA:n tukena ovat Baltian puolifasistiset minivaltiot ja sotahullu Puola, mutta myös Pohjoismaat. Onko Suomi mukana tässä rintamassa, takaamassa USA:n maailmanherruutta säälittävänä vasallivaltiona. Tässäpä kysymys, josta kannattaisi keskustella vaikkapa tulevissa presidentivaaleissa.
NATO hajoaa - Suomi fasistien leiriin?
9
149
Vastaukset
Siinäpä jälleen oiva esimerkki siitä, kuinka harhainen TILTUN mieli voikaan olla.
Apua tarjolla .... http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua
IMHO.- 45.Div
Ei tuo aloitus ollut mitenkään harhainen, kaasupakotteet ovat todella vain kauppasotaa.
Olen pitänyt sinua ihan järkevänä keskustelijana. 45.Div kirjoitti:
Ei tuo aloitus ollut mitenkään harhainen, kaasupakotteet ovat todella vain kauppasotaa.
Olen pitänyt sinua ihan järkevänä keskustelijana.Aloittajan täysin perustettomat ja typerät viittaukset fasismiin, ovat minulle täysin riittävä ja yksiselitteinen syy käyttää sanaa "harhainen".
Kaasua tuottaa myös Norja. Norja on pohjoismaa ... awink, awink.
IMHO.
- 44divLäskipää
Hae sinä 44div. vain apua läntisiltä höppänöiltä.Mene vaikka PRIDE kulkueeseen kävelemään niin olet natopossujen ja pervojen kanssa oikeassa porukassa.
- tiltu-kärysi-heti
Kuka olikaan se fasisti?
- MiniErkki
Ei mentäs nyt henkilökohtaisuuksiin, 44 on kuulemisensa ansainnut.
"Hae sinä 44div. vain apua läntisiltä höppänöiltä."
Edelleenkään ... ei tarvitse. Koulutukseni ja osaamiseni takaavat tarvittaessa tuloksen.
"Mene vaikka PRIDE kulkueeseen kävelemään niin olet natopossujen ja pervojen kanssa oikeassa porukassa. "
No voi, voi ... eikö sua otettu mukaan kulkueeseen ja nyt harmittaa. Omistaudu enemmän ihanteillesi, niin ehkä ensi vuonna sitten lykästää. ;-)
Älä menetä, TROLLI, toivorikkauttas ... millää lail. ;-)
IMHO.
Fasistinen yksinäinen venäjä hajoaa taas kun kohta loppuu eliitiltäkin taas varastettava. Sittenpä ei Natoakaan juuri tarvita mitä nyt vähän paimentamassa nälkäisiä venäjänpakolaisia.
- Dmitri
Ei, Yhdysvallat on oikeassa.
Eurooppa on tässä se roisto, joka kuppaa amerikkalaisten rahat omaan puolustukseensa täysin häpeilemättä. Eurooppalaisia sietääkin salakuunnella. Trump puhuu totta.
#MakeAmericaGreatAgain
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164