NATO hajoaa - Suomi fasistien leiriin?

YdintuhoEstettävä

USA:n senaatin päätös uusista Venäjä-pakotteista yrittää estää suurten EU-maiden kaasuostot Venäjältä. jotta USA voisi myödä tänne kallista US-kaasua. Saksa ja muut suuret EU-maat ovat raivoissaan . Tämä on osa samaa politiikkaa kuin Merkelin puheluiden kuuntelu, siis täysin häpeämätöntä Euroopan maiden alistamispolitiikkaa.

USA:n tukena ovat Baltian puolifasistiset minivaltiot ja sotahullu Puola, mutta myös Pohjoismaat. Onko Suomi mukana tässä rintamassa, takaamassa USA:n maailmanherruutta säälittävänä vasallivaltiona. Tässäpä kysymys, josta kannattaisi keskustella vaikkapa tulevissa presidentivaaleissa.

9

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 45.Div

Ei tuo aloitus ollut mitenkään harhainen, kaasupakotteet ovat todella vain kauppasotaa.
        Olen pitänyt sinua ihan järkevänä keskustelijana.

• 45.Div kirjoitti:

Ei tuo aloitus ollut mitenkään harhainen, kaasupakotteet ovat todella vain kauppasotaa.
        Olen pitänyt sinua ihan järkevänä keskustelijana.

Aloittajan täysin perustettomat ja typerät viittaukset fasismiin, ovat minulle täysin riittävä ja yksiselitteinen syy käyttää sanaa "harhainen".

Kaasua tuottaa myös Norja. Norja on pohjoismaa ... awink, awink.

IMHO.

• 44divLäskipää

Hae sinä 44div. vain apua läntisiltä höppänöiltä.Mene vaikka PRIDE kulkueeseen kävelemään niin olet natopossujen ja pervojen kanssa oikeassa porukassa.

• tiltu-kärysi-heti

Kuka olikaan se fasisti?

• MiniErkki

Ei mentäs nyt henkilökohtaisuuksiin, 44 on kuulemisensa ansainnut.

• "Hae sinä 44div. vain apua läntisiltä höppänöiltä."
        Edelleenkään ... ei tarvitse. Koulutukseni ja osaamiseni takaavat tarvittaessa tuloksen.

"Mene vaikka PRIDE kulkueeseen kävelemään niin olet natopossujen ja pervojen kanssa oikeassa porukassa. "
        No voi, voi ... eikö sua otettu mukaan kulkueeseen ja nyt harmittaa. Omistaudu enemmän ihanteillesi, niin ehkä ensi vuonna sitten lykästää. ;-)

Älä menetä, TROLLI, toivorikkauttas ... millää lail. ;-)

IMHO.

• Fasistinen yksinäinen venäjä hajoaa taas kun kohta loppuu eliitiltäkin taas varastettava. Sittenpä ei Natoakaan juuri tarvita mitä nyt vähän paimentamassa nälkäisiä venäjänpakolaisia.

• Dmitri

Ei, Yhdysvallat on oikeassa.

Eurooppa on tässä se roisto, joka kuppaa amerikkalaisten rahat omaan puolustukseensa täysin häpeilemättä. Eurooppalaisia sietääkin salakuunnella. Trump puhuu totta.

#MakeAmericaGreatAgain

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe