>sapattivapaamuurari
3.7.2017 22:21
Poliisina esiintyminen on rikos, virkavallan anastaminen. Kirjoituksesi rinnastuu poliisina esiintymiseen, sillä väität poliisin tutkineen asiaa ja ryhtyvän toimenpiteisiin. Turva-Kassun kannattaa tehdä tutkintapyyntö asiasta. Siihen jatkoksi kannattaisi pyytää se Possunturaajaan kohdistunut kunnianloukkauksen epäily tutkittavaksi.<
Kuules ny s..tanan nälkäpalkkasoturi-hassututtuna-turvakassu-glaubersilli-penninjänis-jne........
ITSEHÄN NYT YRITÄT ESIINTYÄ PUHTOISENA PULMUSENA PALSTAPOLIISINA JA LISÄKSI ESITÄT LAITTOMIA UHKAUKSIA SYYTTÖMILLE!
ITSE OLET MONINIKKINEN SANANMUUNNOS PALSTALLA, JOKA JATKUVASTI HERJAILEE MUITA KIRJOITTAJIA MYÖS SANANMUUNNOKSILLAAN JA MUILLA TÖRKEYKSILLÄÄN.
TEE NY ENSIN ITTESTÄS TUO TUTKIMUSPYYNTÖ POLIISILLE NOISTA HERJAUKSISTASI JA KUNNIANLOUKKAUKSISTASI!
KUN OOT SEN TEHENY, NIIN SITTEN VOIT TEHDÄ ITTESTÄSI RIKOSILMOITUKSEN POLIISILLE!
EI KANNATTAIS PALJO TOISSI HAUKKUU, KU ITE OOT PALSTAN PAHIN SIKAPOSSUNTURAAJA!
PERRRR, KU YLLÄPITO ON IHAN SAAMATON, EIKÄ BANNAA SUA!
SAA...TANA, PERRR...KELE
HÄN EI TYKKÄÄ LUONTAISTUOTTEISTA!
SIGnOlUOMU
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748