Näyttelyistä

Sanna

Jos teiän koira on käynny näyttelyissä, niin kuka sen esitti ensimmäisen kerran? Kasvattaja, joku tuttu joka harrastaa koiria vai sinä ite? Miten meni? Vaikuttaako teiän mielestä koiran sijotus siihen, esittääkö sen kasvattaja vai joku ihan "tuntematon" henkilö? Meiän eka näyttely meni sillai et mä esitin mun koiran (oltii sitä enne käyty vaa yhissä mätsäreissä) ja taisin olla ite enemmän hermona ku koira. En oikee ees tienny mitä piti tehä ja vaan sähelsin siellä kehässä =) Koira sai kyllä siitä huolimatta ihan hyvät arvostelut ja kunniapalkinnon.. Vaikuttaakohan esittäjän ikä? Mä olin 15 vuotias kun esitin koirani ensimmäisen kerran.. Vastailkaa =)

5

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MieWaan

Mun äippä esitti meidän lappalaisen ekan kerran ja se sai erittäin hyvän eli EH:n...
      Ihan hyvin meni kaikin puolin

• UhriLammas2

Tuomarit eivät ota tosissaan jotain 12-vuotiaita "näyttelyttäjiä" vaikka esittäisin ihan hyvin...
      nm.kokemusta on

• Maikki

Mie oon esittäny koirani alusta asti ite, koska se ei tottele oikein muita ja vaikee ois muutenkin selittää miten sen kans ois hyvä toimii, ku kuitenkin omistajahan se koiran parhaiten tuntee. Ekassa näyttelyssä olin ihan pihalla en tajunnu mitään mistään, sit kehäsihteeri kysy voiko tää ottaa sertin vastaan ja mie vaan et en mie tiiä et tää on meidän eka näyttely ja sit se sai sertin ja vsp:n. En ees sillon tajunnu mitä tarkoittaa mut myöhemmin vasta oon ollu ylpee miten loistava sijoitus oli. Olisin varmaan ollu vielä iloisempi kun olisi tienny sillon mitä me voitettiin, toisaalta olisin myös varmaan enemmän jännittäny ku olisin nähny miten lähellä roppi oli.

• cavatytöt

Mä oon käyny mätsäreissä harjottelemassa molempien kanssa, mutta kasvattaja vie oikeissa näyttelyissä. Sillä on joku maaginen tatsi koiraan kuin koiraan =) Ite jännittäisin niin paljon että koirakin sen vaistoaisi. (niin on käynyt mätsärissä ja koira tylsistyneen näköisenä sivulla). Pitäisi ottaa vaan itteään niskasta kiinni ja rohkeasti mennä kehään. eihän ne mua kato vaan koiraa.
      Punasta ja vaaleanpunasta on toinen koira saanut ja ekassa näyttelyssä oli roppi pentu. toinen on saanut sinisen (yksi näyttely takana)mutta hyvät arvostelut tuli.
      Mä en tiedä miten esittäjän ikä vaikuttaa, mutta sellasta olen kuullut että varsinkin isommissa näyttelyissä kannattaisi vähän kattoa mitä päälleen pukee..turussa yks täti oli kehässä virttyneissä verkkareissa, heh =)
      Mutta tuomareita on kyllä joka lähtöön että jotkut varmasti kattoo esittäjää myös ja jotkut pelkkää koiraa.

• Esitin myös koirani vasta äskettäin ekan kerran virallisissa ja hyvät arvostelut saatiin. Keväällä kasvattaja vie koirani näyttelyihin. Toki tilanne voi muuttua jos esittäjä on tuntematon. Ei välttämättä mene aivan parhaimmillaan jos vieras esittää ainakin luulisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe