Jos Suomessa syntynyt henkilö, joka asuu Ruotsissa, mutta on sekä Suomen että Ruotsin kansalainen, kuolee, kuinka käy hänen omaisuudelleen?
Minulla ei ole lapsia, enkä ole naimisissa vaan asun yksin. Kun kuolen enkä ole tehnyt testamenttia jaetaanko omaisuuteni sisaruksilleni? He kaikki asuvat Suomessa.
Eikait vain Ruotsin valtio nappaa rahojani?
Suomi vai Ruotsi
5
244
Vastaukset
- Per-kel
Kun Jumala vie sielun nii Piru tuopi perilliset ! Kait ne sisarukset nyt perivät ku EUU:ssa ollaan jos jottai ropoja löytyy, nii tietysti jos on Ruotsiin velkaa tai verorästejä nii ottavat ensin kyllä.-
Pitkää ikää Sulle :)- ihmeellinen-otus
Eikö sinulla onnettomalla ole muuta, kuin kirjoitella noita älyttömiä "vastauksiasi" näillä palstoilla?
Älä vastaa. - Per-kel
ihmeellinen-otus kirjoitti:
Eikö sinulla onnettomalla ole muuta, kuin kirjoitella noita älyttömiä "vastauksiasi" näillä palstoilla?
Älä vastaa.Olen minä onnellinen, ettei tartte ihmeeellisten otuksien kanssa käydä :D
- joitainneuvoja
Kyllä sinun kannattaisi tehdä testamentti. Joku lakimies tai ehkä pankki auttaa.
Se maksaa jotain, mutta sittenpä tiedät. Kysy missä säilytetään testamenttia. Pitäisikö lähettää jollekin sukulaiselle Suomeen. Kerro että ei saa aukaista ennen kuolemaa.
Voit kirjoittaa myös "hoitotahdon" ja "hautaustahdon".
Voisit kysyä lisää tuolla lakipalstalla. Laki Suomi24.
Voi olla että RSKL:ssä järjestetään joitain tiedotustilaisuuksia.
Omassa kunnassasikin on varmaan joku joka kertoo.
Suomi-yhdistys? Seurakunta? - Vanha-jo
Kiitos. Kyllähän täältä saa ihan asiallisiakin vastauksia.
Sinun neuvosi auttaa minua tekemään jotain asian suhteen täällä Ruotsissa.
Niin. Se varmaan maksaa jotain. Tack
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327