Että mikä neuvoksi kun 3-kymmenissä oleva kumppani
- kotiin tultuaan on vaiti päivittäin
- juttelee 4 vuodenkin jälkeen oudon vieraskoreasti ja kuin välillämme olisi suuri kuilu
Ja
Hengaa silti asunnollamme,loukkaantuu jos itse tapaan kavereita asunnon ulkopuolella
Ei vaikuta haluavan minusta enää mitään muttei ota eroakaan minusta ja on marttyyrimäisellä valittelulla tehnyt selväksi ettei hyväksy että käyn asunnon ulkopuolella.
Seksiähän ei siis ollu n. 2 vuoteen ollenkaan mutta sen osuus on melko mitätön itsellenikin.
Olen 28 vuotias.
Tyhjyys suhteessa hyi helv..
OudointaMitäOlenKokenut
1
984
Vastaukset
- Anonyymi
Heh,sillä on joku,ei puhu,ei kerro mitään ,on mustasukkainen jos lähden johonkin. Tai hän juoksetelee kalassa. Humalassa kyllä kertoo,mut tosi älykkäästi,missä vika,et sanakirja pitäis olla kädessä. Haluu juoksenella vapaasti. Mut aina palaa kotiin. Olen ihan ulkona välillä hänen ajatusten juoksusta,eli hoksottomiset pitää olla kunnossa. Terkuin En ymmärrä koko ukkoo 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219