Jääkiekkoilijat ovat naiset aika pahan hajuisia..

urkuri

Mitä mieltä olette naiset, kun jos vaikka kaverillanne on jääkiekkoa harrastava kumppani niin osaatteko miettiä miten he tuoksahtavat. Kun kuntoa tarvitsee lisäksi kohentaa koko ajan ja siihen syödä proteiinia joka kyllä kaasuttaa aika lailla. Haju on hyvinkin kitkerä. Julkisuudessa seurassa joutuvat pidätellä pakaroita puristaen että kaasu ei pääsisi ilmoille. Tyttöystävä kaveri on ylpeä saavutuksista mutta odottakaa vaan kun komistus ottaa housut pois?...hyh?..

Naamaan vetää pahasti noi proteiinit kun ihohuokoset ei hengitä..

Onko sitä nainen loppujen lopuksi onnellinen kun juuri pestyn peiton alla hirveä haju joka johtuu tuosta jääkiekkoilija söpöliinistä... oisko sittenkin ollut hyvä oikea kunnon mies.. eikö mietitytä?..

2

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiekkoilijanvaimo

Mieheni pelasi jääkiekkoa monta vuotta 70- ja 80-luvulla ja myöhemminkin seniorisarjoissa. Eipä ole koskaan tuoksahtanut kuvilemallasi tavalla. En tiedä miten muut mutta hän käy aina treenien jälkeen suihkussa ja niin myös käyvät hänen pelitoverinsa ja väitän, että tämä taitaa olla ihan normaali kuvio.

Mitään proteiinipelleilyä ei ole koskaan ollut, eikä muutakaan kuvailmiasi asioita. Tiedän kyllä pahalle haisevia miehiä, ja syynä on joko elämäntavat tai sitten vain välinpitämättömyys omasta hygieniasta.

• Kyllä minulla toveripiirissä jääkiekkoilijoita jotka aika lailla päästävät kaasua ulos. Syy siihen on proteiinin liikasyönti joka paisuu heidän paksusuolissaan. Ei siinä mitään mutta jatkuvasti myös autossakin sisällä ja siihen naurut päälle, samalla voivat syödä sormin pizzaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2827
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1582
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe