Paras Gyros

Nälkäinen86

Kertokaapa kaupungin paras Gyros-paikka? Kiitos asiallisesta vastauksesta!

10

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dekaeksi

Steki Mandrakin kauppahallin sillä puolen mistä lähtee bussit kyliin eli Averof-kadulla.

• namiaruokaa

Siis Rodoksen kaupungin paras on siinä pikkusyvennyksessä missä on ne kolme pientä ruokapaikkaa siinä ei satamakadulla vaan vähän siitä syvemmälle kohti just sitä bussinlähtöpaikkaa ja sitä pikku kauppahallia eli omassa syvennyksessä ovat siinä. Sitten voi vanhasta kaupungista löytää jonkun hyvän kanssa (mä en ole siellä köynyt mut katsoin et Jethro kävi tv ohjelmassaan jossain siel vanhan kaupungin paikas syömässä et se missä hän söi niin ei oltu hinnalla pilattu). Mä söin myös jossain uudessa /uudemmissa paikassa siinä tuulisen puolen rannan lähistöllä jotain ihan ok lihaa oli ja ok paikka. Onhan ne ihan hyviä varmaan suurinpiirtein kaikki ruokapaikat? (En ole sattumalta niin huonoon törmännyt, muistaakseni ainakaan). Siel ixiassa eli kaupungin toisessa lähiöalueella eli lähellä oli joku Johnnyn vai kenenköhän se nyt oli :"Own place"siel oli ihan namia ruokaa ja sit sen ixian rannan rantaosan löhellä sai jo hyvää jotain kalaruokaakin että on siel muutakin kuin liha ruokaa.

• ilmanranskalaisia

Parhaat olen saanut liikenneympyrän vierestä, en muista paikan nimeä

• Jkltravelman

Kävin tuossa tuulisen rannan liikenneympyrän paikassa kerran ( viimeisen), oli kyllä iäkkään miehen ruoan laitto sitä luokkaa että meni ruokahalu. Hygieniasta ei tietoakaan.

• ilmanranskalaisia

Eipä näkynyt enää iäkästä miestä, mutta taso oli kyllä laskenut viime kerrasta

• Augoustinos
    • Ellada8

Obelix <3
      57 Griva Street, Rhodes Town
      Ovelix Dina's Kitchen

• Afrodit

Kävelykadulla pieni pitapaikka. Jälkiruuaksi aina hedelmälautanen.

• PIKKAISENKALLIINPI

TÄYSIN MAHDON VASTATA,RIIPPUU OMASTA NÄLÄSTÄ,RUUAN KIERROSTA JA JÄLJELLÄ OLEVISTA RAAKA-AINEISTA. HYVÄÄ SE SILTI YLEENSÄ ON JA KANNATTAA OTTAA .ANNOKSENA GYROS.

• Anttilitja

Jos asustelette Rodoksen kaupungissa kärjen Hotellialueella, siis tuulisen rannan ja ellirannan tienoilla, niin käykää ainaski kertaan Augoustinoksessa jos pita gyrosta tai gyros plaittia tekee mieli. Ette kadu jos olette gyroksen ystäviä.🍋🍋

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe