Olen seuraillut mol.fissä ilmoituksia jo usean vuoden ajan ja kuukauden tai parin välein on grillimyyjän paikkoja auki. Mietin onkohan se oikeasti tosi hirveää kun ei kukaan viivy siinä kuukautta pidempään. Vuosia sitten hain sinne, työnantaja soitti ja totesi että mulla ei ole tarpeeksi kokemusta. Ehdotin työkokeilua, mihin hän sanoi että voi harkita jos haen TE-toimistosta suostumuksen. Kävin TE-toimistossa, siellä puolsivat, sitten taas yhteydenotto työnantajaan joka sanoi "tiedätkö, en millään löydä hakemustasi sähköpostistani, voitko lähettää uudestaan?" Lähetin hakemuksen uudestaan ja hän ei ikinä enää vastannut. Aiemmin tänä vuonna (tai ehkä oli viime vuoden puolella) hain uudestaan ja kirjoitin mitä kokemusta olen saanut lisää sitten edellisen hakemisen. No hän ei taaskaan vastannut. Vituttaa tällainen toiminta. Jos hän oikeasti saa niin paljon hakemuksia ettei kerkeä kaikkiin vastaamaan niin miksi hän ei onnistu löytämään pysyvää työntekijää vaan paikka on parin kuukauden välein aina auki?
Millaista on grillimyyjän työ?
vittuuntunut11
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279