Onko siis tosi että Klaukkala on köyhän miehen Kaunianen
Klaukkala Köyhän miehen Kauniainen???
3
274
Vastaukset
- Vesimies84
En tiedä, mutta kuljen Klaukkalan kautta aina kun olen menossa Helsingistä päin
Lopen Läyliäisten Heratukseen. Ainakin tiedän K-marketin ja Uudenmaan Leipomon
Klaukkalasta, ja senkin tiedän että mun frendin Johannan isoveli Hannu asuu perheineen
Klaukkalassa, ikinä en ole Hannua nähnyt (pärstäkuvan kylläkin netistä), mutta kummankin mutsin Pirjon olen nähnyt pari kertaa kohta jo 11 vuoden ajalta, jonka olen Johannan tuntenut. Kumpiikin,
mä ja Johanna, asutaan Helsingissä, mutta eri osoitteissa kuitenkin. - Sinua_on_sumutettu
Ei ole, koska Kauniainen on junanradan varrella ja Klaukkala taas ei ole junanrataa edes nähnyt. Veikkaanpa, että vertailuksi voit ottaa minkä tahansa pikkukaupungin tai sen osan tai kunnan junanradan varrelta, jos näin haluat vertailla.
Mutta yritäpä mennä Espoossa Matinkylän slummiin ja vaikkapa Isoon Omenaan. Siellä sitä on köyhän miehen Kauniaisiin vertailu paikallaan kaikkine vuokragettoineen ja monikulttuurisine ilmeineen. Suoraan sanoen kammottava paikka. Ja kuka sieltä haluaa ostaa itselleen kalliilla kämpän? Ja samanlainen getto taitaa tulla Kivistöstäkin, siis köyhän miehen Kauniainen.
Näethän, että matkailu pääkaupunkiseudullakin avartaa eikä tarvitse arvailla. - Rahareiska
Ei, mulla on oikeestikin rahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327