Voi että miksi pitää tehdä näin? Ambulanssi ohittaa niin läheltä että väliä jäi vain noin 10 -15 senttiä. Tiellä 100 km/h rajoitus. Vastaantulijoita ei ollut . Tapahtui näin että takaa tulee ambulanssi, ei mitään vilkkuja päällä, puhumattakaan pilleistä. Joten ns. Kiireajoa ei tällä ollut. Minkälaisia kuskeja näissä on ......
Auto kun ohittaa läheltä.
2
200
Vastaukset
- räävytöntäajoa
Välillä ihmettelee noita lanssikuskien ajotaitoja. Taitaa olla sitä nuorempaa polvea ratissa. Pitäis oppia ensin lukemaan ja kirjoittamaan.
Älkää nyt viitsikö valittaa. Monesta ei olisi tuohon hommaan edes vänkärin paikalle. Sirraa ei ole pakko soittaa koko aikaa ja uskallan epäillä aloittajan kymmentä senttiä pahasti alakanttiin arvioiduksi.
Milloin viimeksi lanssi on ajanut kolarin ohitustilanteessa? Eiköhän ne kolarit useimmiten tapahdu siten, että ajetaan sivutieltä eteen, vaikka on vilkut ja sirrat päällä.
Joskus ne vielä noutaa aloittajankin, joten valita sitten päin näköä. 😏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284