Aikuinen mies,mielellään yli 60 v. saanko sinusta ystävän ajatustenvaihtoon?! Lyhytkin viesti piristää päivää! Auringon paistetta odotellen. Sähköposti:maatamo@suomi24.fi
MEILIYSTÄVÄÄ...
ilo-olo
2
278
Vastaukset
- skor
Harrastatko tanssimista pidätkö iskelmä muusiikiata.Tässä 63 v yksinäinen mies tampereelta.Pyöräily ja kävely on harrastukseni sekä ruuanlaitto.Naista kaipailen ajatusten vaihtoon.Koska olen elämässäni joutunut kokemaan ikäviä asioita naisten taholta.Samoja asioita en halua kokea uudestaan ainoastaan mukavia tykkään kovasti lapsista koska olen pappa 3 v sami pojalle.Eipä tässä sit muuta iloista kesää sulle.T.Pena
- Yritänvielä
Mistä päin olet? Onko enää ajankohtaista ystävähaku? Kunpa löytäisin sielunkumppani?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897