Kertokaas mitkä on tällä hetkellä pienikokoisimmat älypuhelimet, joissa kuitenkin kohtalaisen hyvä kamera. En tykkää näistä kauhean kokoisista läpysköistä, mitä ne nykyään melkolailla kaikki on, kun oon kaupoissa kiertänyt katsomassa. En pelaa kännykällä pelejä, joten en tarvi senkään vuoksi mitään hirmu isoa näyttöä, enkä hirveänä "someta" yms. mihin ihmiset nyt ikinä tarviikaan näitä älyttömän kokoisia lättyjä. Muutenkin nuo isot lätyskät on hankalan tuntoisia kädessä, kun ovat pitkiä ja leveitä mutta littanoita, niin vaikea pidellä ja saada kunnon otetta. Mielelläänhän ottaisin näppäinmallin, mutta kun ei niitä tahdo olla enää missään myynnissä ja silloin kun on, niin kamera on luokattoman huono.
Ulkoisilta mitoilta pienet älypuhelimet
Tarvinuudenluurin
3
404
Vastaukset
- Asiantuntij
Mulla on aito nokia 6700 puhelin jossa 5 mekabiksin kamera tämä on myös älypuhelin.Sopii esimerkiksipaidan taskuun 15v vanha ikinä tätä ei ole tarvinnut huollossa käyttää. Maailman luotettavin puhelin unkarissa tehty laadukas siro malli.
- PuhelinNörtti
Iphone se tai sony x compact taitais olla sinulle tehtyjä luureja. Iphonessa parempi kamera mutta sony vissiin muilta osin parempi.
- samsungj
Ite siirryin iphone se, uuteen galaxy j3 metallirunko is best,tästä näkee jutut paremmin ja käytettävyys 9 muutenkin parempi kuin iphone, suosittelen samsung a3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096