Jumala on tuolla puolen, se tarkoittaa että toisessa ulottuvuudessa.
Siitä syystä Jumalaa on aivan turha etsiä materiaalisesta tiheydestä.
Jos ei ymmärrä että ulottuvuuksia voi olla ja on enemmän kuin meidän kolme, neljä tai viisi, on hyvin vaikea ymmärtää, miten Jumala voi olla olemassa.
Tosiasia on, ja tämän tiedekin voi todistaa, että ihmisen kyvyt ja aistit ovat äärimmäisen rajoitetut. Näemme vain hyvin rajoitetun osan todellisuudesta, kuuloaistimme on hyvin rajoitettu, samoin hajuaistimme ja kaikki muutkin aistimme. Mutta meissä on ”kuudeskin aisti”, yhteytemme tuonpuoleiseen.
Se on ihmisille käsittämätön. Ja kuitenkin se toimii.
Mitä paremmin opettelemme käyttämään ”kuudetta aistiamme”, sitä hienovaraisemmaksi pääsemme hengen tasolla siten että lopulta saamme puhtaan yhteyden Korkeimpaan Tietoisuuteen. Joka tunnetaan Jumalana.
Jumala ei ole tämänpuoleinen
4
108
Vastaukset
- 4d5d6d
Jo 4D tai 5D tajuamista ja niiden kykyjen käyttöä porukka sanoisi jumalalliseksi, vaikka Korkein Totuus asuu semmoisissa sfääreissä minne ihmisen tajunta ei ole ehkä vielä astunut. Tämä maailma on vain äärimmäinen varjo todellisuudesta.
- uskonpohjatontyhmyys
Ja miksihän minun pitäisi piitata jostakin, joka ei vaikuta samassa ulottuvuudessa kuin minä.
Entiteetti joka on olemassa vain jossain toisessa ulottuvuudessa ei eroa millään tavalla olemattomasta entiteetistä. Ei mitään vaikutusta minun elämääni eikä minun tuntemaani ulottuvuuteen millään tavalla koskaan.
Jokaisesta teidän huuhaahörhöjen typerästä viestistä näkyy niin selvästi mikä on se toinen "ulottuvuus" jossa teidän näkymättömät mielikuvituskaverinne mellastavat - sitä kutsutaan mielikuvitukseksi.
Ja kun se teidän jumalanne tai "Korkeampi Tietoisuus" näyttää järjestään tuottavan vain ääliömäistä idioottimaisuutta ja jatkuvaa törkeää valehtelemista, niin eipä tosiaan vaikuta tippaakaan uskottavalta eikä tasan kiinnosta moinen ääliömäinen "Tietoisuus".
Lapset joilla on näkymättömiä mielikuvitusystäviä ovat toki hellyyttäviä, mutta aikuiset ihmiset joilla on sellaisia ovat ainoastaan säälittäviä. Ja joskus olisi tosiaan syytä kasvaaa aikuiseksi ja oppia ymmärtämään, mikä on oikeasti totta ja mikä vain lapsellista satua. Toki ihmisillä on olemassa se kuuluisa kuudes aisti. Kaikilla se ei vaan toimi yhtä herkästi kuin toisilla. Erityisesti uskovaisille on ominaista että ko. aisti on lähes toimintakelvoton ja aiheuttaa siten heille ainoastaan harha-aistimuksia. Aistin nimi on englanniksi "Bullshit detection"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058