Oon siis 17v poika ja oon tainnu ihastuu mun työkaveriin. Mut siinä on vaa pari twistiä; mun työt loppuu huomenna ja sit se työjakso oli nii lyhyt et en oo ehtiny yhtää tutustuu mun ihastukseen tai muihinkaa siel. Ja sit viel yks juttu: mun ihastus on joku parikymppine ja ite oon 17 ni onkse iha outoo D: . Ja mitä mun pitäs niiku tehä ku en oo jutellu sen kaa paljon mitää ja sit nyt kuitenki haluisi olla yhteydes tän työn loppumise jälkeenki ¿
Nii ja pistin tän tänne enkä rakkaus osioo koska vitut tässä mistää rakkaudesta oo kyse
Ihastunut työkaveriin
aapuuva
4
184
Vastaukset
- tfshj
Itselleen loppuu myös huomenna työn teko. Röyhtäise tämän tädin edessä kovaan ääneen niin muistat hänet vanhanakin.
- ässässä
Oottekste ap ja "tfshj" siinä ässän kesätyö jutus ku siinä ainaki loppuu huomen se viimenen työ jakso
- äldee
Sun kannattais varmaan ensin hommata itselles elämä eikä itkeä täällä palstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319